سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مدل سازی از المپیک توکیو برای آینده

جان کوتس، نائب رئیس کمیته بین المللی المپیک (IOC) و رئیس کمیسیون هماهنگی بازی‌های المپیک توکیو2020 ساده سازی و نحوه برگزاری این رویداد را مدلی برای نسل‌های بعدی بازی‌های المپیک عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، جان کوتس، نائب رئیس کمیته بین المللی المپیک (IOC) و رئیس کمیسیون هماهنگی بازی‌های المپیک توکیو2020 ساده سازی و نحوه برگزاری این رویداد را مدلی برای نسل‌های بعدی بازی‌های المپیک عنوان کرد.

همچنین، ضمن تایید 50 اقدام مقابله‌ای، کاهش 10 تا 15 درصدی تعداد نفرات شرکت کننده در مراسم بازی‌های المپیک و پارالمپیک از دیگر موضوعات مهم مصوب توسط کمیسیون هماهنگی و کمیته برگزاری بود.

مدل ساده سازی برگزاری بازی‌های المپیک تحت عنوان «مدل توکیو - Tokyo Model» نیز مورد بررسی قرارگرفت که به نظر جان کوتس الگویی برای برگزاری سایر رویدادهای المپیکی خواهد بود.

از فدراسیون‌های بین المللی خواسته می‌شود تا در خصوص برنامه‌های ورزشی المپیکی خود تجدیدنظر و بازبینی دقیق‌تری داشته باشند و کمیته بین المللی المپیک نیز برآورد تقریبی کاهش هزینه‌ها، رعایت اقدامات مقابله‌ای و ساده سازی توکیو2020 را در دستور کار قرار خواهد داد.

از سوی دیگر کارگروه ویژه اقدامات مقابله در ژاپن تا پایان سال‌جاری میلادی اقدامات لازم را تدوین و ارائه خواهد کرد. مسئولان اعلام کردند، 44 طرح برای المپیک و 49 طرح برای پارالمپیک تاکنون به تصویب رسیده است.

"یوشیرو موری" رییس برگزاری توکیو 2020 اعلام کرد: مراسم افتتاحیه و اختتامیه المپیک توکیو بسیار ساده برگزار می شود. مسئولان در حال گفت‌و‌‌گو و برنامه‌ریزی هستند تا شیوه درستی را در دوران همه‌گیری ویروس کرونا در اجرای مراسم‌ها طراحی کنند. همچنین از فدراسیون‌های بین المللی درخواست شده تا برنامه‌های ابتدایی ورزشی که قرار است در 21 مکان مختص المپیک اجرا کنند، مرور نمایند.

در صورتیکه پیش از شروع المپیک توکیو واکسن کرونا تولید شود، ورزشکاران باید قبل از ورود به دهکده المپیک واکسن را تزریق کنند. در صورتی که ورزشکاری در محل بازی‌ها تست کرونا مثبت داشته باشد، یکی از اقدامات حذف ورزشکار و جایگزینی او همانند ورزشکاران دوپینگی با نفرات بعدی است.

کوتس امیدوار است تلاش ها در امر ساده برگزار کردن المپیک توکیو منجر به مدل سازی هایی در آینده باشد و معتقد است مدل توکیو تنها برای زمان پسا کرونا در جهان طراحی نشده بلکه نقطه عطفی در تغییر قوانین کمیته های برگزار کننده برای سال های آینده نیز به شمار می رود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده