سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

با تصمیم شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو؛

مسابقات فینال گرندپری و گرنداسلم 2020 به تعویق افتاد

جلسه شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو عصر امروز (دوشنبه – 14 مهرماه) برگزار شد و به منظور حفاظت از سلامتی شرکت کنندگان مسابقات فینال گرندپری 2020 مکزیک و گرنداسلم چین یک سال به تعوق افتاد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو اعلام کرد به منظور حفاظت از سلامت شرکت کنندگان و اطمینان از رعایت عدالت میان ورزشکان، مسابقات فینال گرندپری به میزبانی مکزیک و گرندپری به میزبانی ووشی که قرار بود در سال 2020 برگزار شود را سال 2021 برگزار می‌کند.

فدراسیون جهانی تکواندو در جلساتی که با کمیته‌های برگزاری رقابت های "مکزیک" و "ووشی" داشته به دنبال راه حل‌هایی برای برگزاری هر دو رویداد در فضایی ایمن بوده است اما در نهایت شورای اجرایی فدراسیون جهانی به این نتیجه رسید که میزبانی ایمن و برگزاری این دو رویداد در شرایط کنونی امکان پذیر نیست. تاریخ برگزاری در سال 2021 متعاقبا اعلام خواهد شد.

"چانگ وان چو" رییس فدراسیون جهانی تکواندو گفت: بسیار ناراحت هستم که به ناچار تصمیم به تعویق برگزاری رقابت‌های فینال گرندپری و گرنداسلم گرفته‌ایم چراکه با این شرایط ورزشکاران و دوستداران تکواندو را ناامید می‌کنیم اما مطمئن هستیم آنها دلایل ما برای این تعویق را که در راستای حفظ سلامتی و اجرای رقابت‌هایی با سطح بالا هست را به خوبی درک می‌کنند. برگزاری رویدادهایی جهانی همچون این مسابقات که ورزشکارانی از سراسر دنیا در آن حضور دارند با توجه به محدودیت های حاکم بر سفرهای برون مرزی و اینکه برخی ورزشکاران شرایط شرکت را ندارند، جنبه عادلانه نخواهد داشت.

در ادامه ی جلسه، اعضاء شورا به ژنرال احمد فولی نایب رییس فدراسیون جهانی تکواندو که به تازگی از دنیا رفته است، ادای احترام کردند. شورا در ادامه گزارش مالی و اجرایی فدراسیون جهان تکواندو در سال 2019 و 2020 را در کنار گزارش های خزانه داری و حسابرسی بررسی کرد.

تاریخ برگزاری جلسه آینده شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو "آوریل" 2021 است. همچنین نخستین مجمع عمومی آنلاین فدراسیون جهانی تکواندو فردا (سه شنبه - 15 مهرماه) برگزار می شود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده