سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نخستین مجمع عمومی آنلاین WT برگزار شد؛

تقدیر رییس انجمن بین‌المللی بازی‌های المپیک از فدراسیون جهانی تکواندو

"چانگ وان چو" رییس فدراسیون جهانی تکواندو در نخستین مجمع عمومی آنلاین این فدراسیون ابراز امیدواری کرد تا در سال آینده شاهد برگزاری رقابت‌های تکواندو در فضای ایمن باشیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نخستین مجمع عمومی آنلاین فدراسیون جهانی تکواندو عصر امروز (سه شنبه – 15 مهرماه) با حضور نمایندگان 133 کشور جهان و شرکت 300 نفر برگزار شد؛ در این مجمع سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو و نایب رییس اتحادیه آسیا و مجید نیری دبیر فدراسیون حضور داشتند.

با توجه به اینکه رشته پاراتکواندو به صورت رسمی برای نخستین بار در بازی‌های پارالمپیک توکیو برگزار می‌شود، رییس فدراسیون جهانی تکواندو ابراز امیدواری کرد که خانواه بزرگ تکواندو شاهد رقابت های جذابی در مسابقات قهرمانی جهان پاراتکواندو به میزبانی "ووشی" چین باشند.

در این مجمع دستورالعمل‌های بهداشتی در خصوص بازگشت ایمن به مسابقات و تمرینات در شرایط شیوع ویروس کرونا مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

" فرانچسکو ریچی بیتی" رییس انجمن بین‌المللی بازی‌های المپیک تابستانی که به عنوان میهمان در این مجمع حضور داشت از پیشرفت چشمگیر فدراسیون جهانی تکواندو تقدیر کرد و گفت: این فدراسیون به دلیل مدیریت عالی، توسعه و گسترش تکواندو در کشورهای مختلف به گروه A2 فدراسیون‌های بین المللی صعود کرده است و الگویی خاص برای سایر فدراسیون های بین المللی است.

"چانگ وان چو" رییس فدراسیون جهانی تکواندو با اشاره به اینکه امسال برای فدراسیون جهانی تکواندو همانند سایر رشته‌های ورزشی، سال دشواری بود گفت: اینکه مجبور شدیم برای اولین بار مجمع را به صورت آنلاین برگزار کنیم نشان از این است که شیوع ویروس کوید 19 بیش از پیش جدی است. با وجود چالش‌ها، خانواده تکواندو متحد می ماند و به راه خود ادامه می‌دهد. اولویت ما ایمنی هر فرد است و در حال حاضر سعی می کنیم به پیشرفت تکواندو ادامه دهیم .

وی افزود: یکی از بهترین فدراسیون‌های بین المللی هستیم اما معتقدم با تصمیمات جمعی می‌توانیم به جایگاه بهتری دست پیدا کنیم. با وجود اینکه  به دلیل شیوع ویروس کرونا هیچ رویداد بین‌المللی از ماه مارس 2020  برگزار نشد اما فدراسیون جهانی تکواندو تمام توان خود را صرف توسعه بیش از پیش این رشته کرده است.

در ادامه دکتر چو گزارشی از برگزاری جلسات شورای اجرایی فدراسیون جهانی، دوره ی آموزشی مربیان، داوران، مدرسان و نمایندگان فنی کشورهای ارائه کرد و گفت: تا کنون 1000 مربی در دوره های آنلاین مربیگری حضور پیدا کردند. همچنین مسابقات پومسه مجازی در بسیاری از کشورها برگزار شد و فدراسیون جهانی تکواندو نیز به دنبال برگزاری مسابقات جهانی پومسه به صورت آنلاین و در ماه نوامبر است.

در این مجمع به ژنرال احمد فولی نایب رئیس فدراسیون جهانی تکواندو و رییس اتحادیه تکواندو آفریقا که هفته گذشته( 27 سپتامبر) درگذشت نیز ادای احترام شد و نام او به لیست تالار افتخارات اضافه گردید. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده