سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

در گروه زنان صورت گرفت؛

حضور 93 تکواندوکار در مسابقات غیرحضوری هانمادانگ آذربایجان شرقی

مسئول کمیته مسابقات زنان هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی گفت: 93 نفر در رقابت های غیرحضوری هانمادانگ زنان استان حضور پیدا کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی، سارا نافع استان اظهار داشت: مسابقات غیرحضوری هانمادانگ زنان استان با حضور 93 تکواندوکار از 6 شهر تبریز، میانه، ورزقان، بستان آباد، بناب و آذرشهر برگزار شد.

وی افزود: 67 شرکت کننده از شهر تبریز بوده و ورزقان با 11 نفر، آذرشهر با 7 نفر و میانه، بناب و بستان آباد با یک نفر در این مسابقات نماینده داشتند.

نافع افزود: پاشازاده از ورزقان با 11 شاگرد، رنجبر با 10 شاگرد از تبریز، نافع با 10 شاگرد از تبریز، جعفری و خان پور از تبریز و نوجی آذر از آذرشهر با 7 شاگرد، اساتیدی بودند که بیشترین شرکت کننده را به خود اختصاص داده بودند. اسلام وند و حیدر با 6 نفر، زاور با 5 نفر، پورعباس و ایران پور با 4 نفر، دهقان و بیرنگ با 3 نفر و هنویی با 2 نفر  در این مسابقات شرکت داشتند. فنایی از تبریز، مجیدی از بستان آباد، سیما محمودی از میانه و رنجبر از بناب استادانی بودند که یک شرکت کننده در این مسابقات داشتند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده