سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مسئول کمیته فرهنگی هیات تکواندو استان اردبیل منصوب شد

طی حکمی از سوی تورج خوش روزی رییس هیات تکواندو استان اردبیل، رسول حاجی زاده به عنوان مسئول کمیته فرهنگی هیات اردبیل منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان اردبیل؛ طی حکمی از سوی تورج خوش روزی رییس هیات تکواندو استان اردبیل، رسول حاجی زاده به عنوان مسئول کمیته فرهنگی هیات اردبیل منصوب شد. 

خوش روزی در مراسم معارفه رسول حاجی زاده ضمن تقدیر از زحمات وی در کمیته روابط عمومی که پیش از این مسئولیت آن کمیته را برعهده داشت، گفت: امیدوارم با تجربه و اندوخته ای که دارید بتوانید نسبت به فعال نمودن کمیته فرهنگی و سوق دادن باشگاه های تکواندو سطح استان به سمت برنامه های فرهنگی در کنار ورزش قدم های موثری بردارید.

رییس هیات تکواندو استان اردبیل با بیان این نکته که ورزش و فرهنگ در جوامع اخلاق گرا از هم جدا نیستند افزود: ورزش برای سلامتی جسم و فرهنگ غذای روح انسان است که باید برای تعالی یک ورزشکار در کنار هم دیده شود.

وی طراحی برنامه های فرهنگی برای اجرا در سطح باشگاه های تکواندو را یک ضرورت برشمرد و گفت: در ایام کرونا ضرورت توجه به برنامه های فرهنگی بیشتر حس می شود و باید نسبت به برنامه ریزی در این حوزه حساسیت خاص داشته باشیم.

در ادامه رسول حاجی زاده با اشاره به نقش فرهنگ در ساختن یک جامعه سالم اظهار امیدواری کرد با برنامه هایی که کمیته فرهنگی برای باشگاه های تکواندو استان در چهار چوب سیاست های فدراسیون طراحی خواهد کرد بتواند در اعتلای  این ورزش در سطح استان نقشی موثر و موفق ایفا نماید.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده