سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نشست مسئولین کمیته های فرهنگی هیات های استانی؛

سطوتی: تکواندو یکی از فدراسیون های برتر در بخش فرهنگی است/پویش دست‌های خدایی تکواندو آغازگر رزمایش کمک مومنانه در ورزش بود

مدیرکل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون تکواندو ابتکارات خوبی را در زمینه فرهنگی داشته و از جمله آن می‌توان به طرح نفس قهرمان اشاره کرد که در این مسیر پیشگام بوده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، به مناسبت هفته تربیت بدنی نخستین نشست مسئولین کمیته های فرهنگی هیات های تکواندو استانی ظهر امروز (یکشنبه - ۲۷ مهرماه) با حضور جعفر سطوتی مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد پولادگر رییس، مجید نیری دبیر و فاطمه جلالی مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون و مسئولین کمیته‌های فرهنگی سراسر کشور به صورت آنلاین برگزار شد.

در ابتدای این نشست جلالی مسئول کمیته فرهنگی به ارائه گزارش عملکرد فرهتگی فدراسیون طی چند سال اخیر از جمله برگزاری یادواره‌ های شهدای تکواندو کشور، مسابقات کشوری و لیگ قرآنی، طرح نفس قهرمان، پویش دست‌های خدایی و ... پرداخت؛ سپس مسئولین کمیته‌های فرهنگی هیات‌های تکواندو استانی به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

در ادامه سطوتی مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در حوزه فرهنگی، گفت: زحمات فدراسیون تکواندو یه منظور اهمیت ویژه ای که در راستای اجرایی کردن امور فرهنگی انجام می دهد، جای تشکر دارد. بی شک علاوه بر فدراسیون که در فرآیند مدیریت و برنامه‌ریزی سهم به سزایی دارد، هیات‌های استانی نیز نقش خطیری دارند و بار سنگینی را بر دوش می‌کشند؛ تکواندو یکی از 5 فدراسیون برتر ایران در بخش فرهنگی است و این مهم حاصل نمی‌شد مگر با همت مجموعه‌ای منسجم، برنامه محور و هماهنگ که کار خود را به نحو احسن انجام می‌دهند.

وی افزود: فدراسیون تکواندو ابتکارات خوبی را در زمینه فرهنگی داشته و از جمله آن می‌توان به طرح نفس قهرمان اشاره کرد که در این مسیر پیشگام بوده است. همچنین رزمایش همت جوانانه - کمک مومنانه، در ورزش با پویش دست های خدایی فدراسیون تکواندو کار خود را آغاز کرد و حالا شاهد هستیم که در میان دیگر فدراسیون‌های ورزشی نیز رواج پیدا کرده است.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: هم اکنون دوره جنگ نرم است و فضای مجازی قدرت خود را به رخ می‌کشد که باید از شیوه‌های نوین و ابزار قدرتمند در این بخش استفاده و برای پیروزی از تولید محتوی مناسب غفلت نشود.

سطوتی در پایان خطاب به مسئولین فرهنگی هیات های تکواندو سراسر کشور گفت: بر اساس شاخصهای ارزیابی، قطعا شرایط بسیار بهتری نسبت به 4 سال گذشته داریم و رشد کرده‌ایم اما بخش فرهنگی جای کار بیشتری دارد و امیدوارم با کمک شما عزیزان توسعه چشمگیری را شاهد باشیم. ما نیز تلاش می‌کنیم تا حمایت‌های لازم را برای تقویت این بخش جذب نماییم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده