سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

جلسه ریاست هیات تکواندو زنجان با مسئول بسیج دانشجویی استان

دیدار مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان با رییس هیات تکواندو استان در خصوص حمایت و مساعدت از مستضعفین استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان زنجان، جلسه مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان با رئیس هیات تکواندو برای بررسی و همفکری تشکیل کلاس های تکواندو در مناطق آسیب پذیر و حاشیه نشین شهر با هدف رشد و تربیت جوان های متعهد و متخصص تشکیل گردید.

در ابتدای جلسه ابوالفضل صابری مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان به تاریخچه برنامه های خیریه ای و روند مطالعاتی و مطالبه گری آن در کشور و ثبت تجربه های ارزشمند آن پرداخته و با اشاره به تشکیل قرارگاه "شهید اسداللهی" ذیل قرارگاه خاتم در سال 94 و انجام روند آزمایشی طرح در 3 استان گفت:  تفاهم نامه با موضوع آسیب های اجتماعی در سال قبل با وزارت کشور منعقد شده و از 10 استان منتخب، زنجان نیز به عنوان استان هدف قرار گرفت که آمار گیری و شروع به کار موضوع، در 3 منطقه از 7 منطقه موجود آغاز گردیده است.

صابری از ایجاد کارگروه های اشتغال، ازدواج، اعتیاد و ورزش قرارگاه تحول اجتماعی اشاره کرده و از آمادگی قرارگاه برای همکاری همه جانبه با هیات تکواندو استان در رشته تکواندو را یادآور شد.

در ادامه علی سپهری با استقبال از اقدام سازمان بسیج دانشجویی استان، ضمن تشکر و قدردانی با اشاره به دغدغه های هیات تکواندو برای ایفای نقش اجتماعی خود در همین خصوص گفت: سازمان بسیج دانشجویی به صورت تمام و کمال روی مساعدت و همکاری هیات تکواندو استان حساب کند. یقینا هیات تکواندو از هیچ گونه تلاشی در راستای کمک به این مقوله مهم و ارزشمند دریغ نخواهد کرد.

رییس هیات تکواندو استان افزود: دستگیری و حمایت مستضعفین در فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران مسبوق به سابقه می باشد چرا که این فدراسیون سالانه تحت عنوان برنامه زکات ورزشی کمک شایانی را به محرومین در خصوص ورزش دارد که امیدواریم در این شرایط جامعه این حرکت پر رونق تر از گذشته در تمامی استانهای کشور جاری گردد.

در پایان مجید بهرامی مسئول کارگروه ورزش نیز ضمن اشاره به بازدید مسئولین کشوری از مناطق مورد نظر افزود: با کمک و همکاری سازمان بسیج دانشجویی و هیات تکواندو استان مطمئنا به هدف مهم و والا دو مجموعه در رابطه با گسترش ورزش تکواندو در مناطق مدنظر خواهد رسید.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده