سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

اقدامات ضدکرونایی توکیو2020

کمیته برگزاری بازی های المپیک توکیو نسبت به سنجش و تست ابزارهای مقابله ای با کرونا اقدام کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، ژاپنی ها به منظور سنجش تمهیدات و اقدامات مقابله ای با کرونا طی یک دوره 3 روز بسته ای از دستورالعمل های امنیتی و ضدکرونایی را آزمایش کردند.

طی این اقدام که در مرکز رسانه های بازی های توکیو2020 Tokyo Big Sight صورت پذیرفت؛ کمیته برگزاری توکیو2020 از ابزارها و تکنولوژی مورد استفاده برای سنجش و تست دستورالعمل های ضدکرونایی استفاده کردند که آخرین ورژن دوربین های حرارت سنج و دماسنج های مادون قرمز از جمله پیشرفته ترین آنها به شمار می رود.

یکی از تکنولوژی های برتر مورد آزمایش در داوطلبان استفاده از مچ بندهای حرارتی با کیت کریستال مایع حساس به حرارت است که بر روی مچ دست به منظور تشخیص میزان مجاز حرارت بدن و درنتیجه تشخیص زودهنگام کووید19 مورد استفاده قرار خواهد گرفت. از دیگر اقدامات مهم توکیو2020 نحوه کنترل ورود تماشاگران در صف های ورودی و رعایت فاصله گذاری در پست های بازرسی می باشد که به دقت مورد بازبینی و بررسی قرارگرفته است.

مسئولین برگزاری از مردم خواسته اند تا در صورت امکان بار خود برای ویود به اماکن ورزشی سبکتر نمایند تا زمان کمتری برای بازرسی و طی روند ایمنی صرف شود. برگزارکنندگان توکیو2020 انجام این اقدامات را طی 3 روز آزمایش اخیر مثبت توصیف کرده اما نیاز مبرم به انجام بیشتر این پروسه را در دستور کار قرارداده اند.

گفتنی است، ورود و حضور تماشاگران در بازی های المپیک همچنان از موضوعات اعلام نشده و مبهم در روند برگزاری بازی ها است. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده