سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

حضور رییس فدراسیون جهانی تکواندو در فستیوال صلح DMZ

"چانگ وان چو" رییس فدراسیون جهانی تکواندو در دومین دوره فستیوال صلح DMZ کره‌جنوبی حضور پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دومین دوره فستیوال صلح DMZ برگزار و دکتر "چو" رییس فدراسیون جهانی تکواندو در این رویداد شرکت کرد.

این فستیوال با هدف برقراری و گسترش ارتباط  بهتر بین کره‌شمالی و کره‌جنوبی جنوبی، دو کشور هم مرز که اغلب دچار تنش و جدایی طلبی در منطقه ی مرزی غیر نظامی هستند، انجام شد.

وزارت گردشگری، ورزش و فرهنگ کره، فدراسیون جهانی تکواندو، موسسه تکواندو جیونگ جی دو، بنیاد صلح اتوپین و  نمایندگیGCS  کره و کمیته ی بازی های دوستانه این کشور برای برگزاری این فستیوال همکاری داشته‌اند.

40 نفر به صورت حضوری و با درنظر گرفتن محدودیت های کووید19 در این مراسم شرکت کردند اما سایرین، برنامه را به صورت زنده از یوتیوب دنبال کردند و تعدادی نیز پیام‌های صلح خود را از طریق سیستم ZOOM ارسال نمودند.

در ابتدای مراسم، فیلم اجرای نمایش مشترک ورزشکاران فدراسیون جهانی تکواندو و فدراسیون بین المللی تکواندو ITF به نمایش گذاشته شد.

دکتر چو رییس GCS گفت: فستیوال صلح DMZ با هدف کمک به آگاهی بخشی صلح جهانی برگزار می شود تا از این طریق فضایی دوستانه برای اتحاد میان دو کره ایجاد شود. البته این  فستیوال مناسب دیگری نیز دارد و آن هفتادمین سالگرد توقف جنگ میان دو کره است. در زمان شیوع ویروس کرونا، همگی باید برای توسعه صلح جهانی همکاری کنیم. امیدوارم در این رویداد، پیام صلح را به مرزهایی آن سوی جزایر کره ارسال کنیم.

فستیوال صلح DMZ 2020  با شعار " صلح ارزشمند تر از پیروزی است" به کار خود پایان داد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده