سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

انتصاب یک بانوی تکواندوکار به عنوان مسئول کمیته همگانی هیات تکواندو اردبیل

به منظور گسترش ورزش تکواندو در بین خانواده ها و به ابتکار رئیس هیات تکواندو اردبیل یک بانوی تکواندوکار که سابقه همکاری با کمیته مادران و فرزندان هیات ورزش های همگانی را دارد به عنوان مسئول کمیته همگانی استان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان اردبیل، تورج خوش روزی رییس هیات تکواندو استان طی حکمی فاطمه عباس زاده از بانوان تکواندوکار اردبیلی را به عنوان مسئول کمیته همگانی هیات تکواندو استان منصوب کرد. 

در  بخشی ازحکم صادره از سوی رییس هیات تکواندو استان اردبیل خطاب به مسئول کمیته همگانی این هیات آمده است: نظر به تجارب ارزنده جناب عالی در هیات ورزش های همگانی به خصوص در حوزه مادران و فرزندان و با توجه به شناختی که از تکواندو دارید شما را به عنوان مسئول کمیته همگانی هیات تکواندو استان منصوب می نمایم تا با تلاش و کوشش و استفاده از تجربیات خویش و صاحبنظران، ورزش مفرح و ارزشمند تکواندو را به خانواده های اردبیلی معرفی نمائید . 

خوش روزی در مراسم معارفه عباس زاده با اشاره به نقش خانواده ها در ترسیم آینده ورزشی کودکان افزود: ورزش اگر از دوران کوکی آغاز و در با حضور یک مربی دلسوز، کار بلد و آشنا به علوم ورزشی و روان شناسی پیش برود نتیجه آن دوری نوجوانان و جوانان از آسیب های اجتماعی و سلامت جامعه خواهد بود . 

وی با اشاره به نشاط بخشی ورزش هایی چون تکواندو خاطر نشان کرد: اگر ورزش به سمت همگانی شدن حرکت کند و به بطن جامعه کوچک یعنی خانواده رسوخ پیدا کند، روح ورزش برای آن خانواده جوانمردی، سلوک معنوی و سلامت روح و جسم را به همراه خواهد داشت و نتیجه آن سلامت جامعه است.

وی از مسوول کمیته همگانی هیات تکواندو استان خواست تا با تلاش و استفاده از تجربیات هیات ورزش های همگانی و با تعامل بین دو هیات برنامه ای مشترک برای ارتقای سطح ورزش تکواندو دربین خانواده ها ترسیم و تدوین نماید.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده