سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

استفاده از زبان ژاپنی در رژه بازی‌های المپیک توکیو

کمیته برگزاری توکیو2020 تصمیم گرفته است تا به منظور ارتقاء فرهنگ کشور ژاپن از زبان و ترتیب آوایی این کشور در مراسم رژه بازی های المپیک استفاده نماید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، برگزارکنندگان ژاپنی امیدوارند تا با استفاده از زبان خود در مراسم رژه و نشان دادن آن در تابلوهای حمل اسامی گامی در مسیر جهانی سازی فرهنگ کشورشان برداشته باشند.

کمیته برگزاری اعلام کرده است که در صورت تصویب و تایید این اقدام؛ بازی های توکیو2020 تفاوت بارزی با بازی های المپیک 1964 توکیو خواهد داشت. بر این اساس، در صورت استفاده از زبان ژاپنی، ترتیب حضور کشورها با استفاده از ترتیب الفبایی انگلیسی نخواهد بود.

بر طبق سنوات بازی های المپیک، کشور یونان بعنوان مهد بازی های المپیک آغازکننده مراسم رژه خواهد بود و پس از آن به ترتیب حروف الفبا کشورهای مختلف رژه خود را انجام خواهند داد.

کیودونیوز گزارش داده است که ترتیب نمایش نام ورزشکاران ژاپنی در تلویزیون نیز بر اساس ترتیب آوایی زبان ژاپنی و با الویت نام خانوادگی خواهد بود.

گفتنی است، هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک انجام تغییراتی در روند و ترتیب برگزاری مراسمات در بازی های توکیو را تایید نموده است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده