سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

عبداللهی: تکواندوکاران کشورهای قاره آمریکا از کلاس آنلاین کیوروگی استقبال کردند

یک دوره کلاس آنلاین آموزش کیوروگی برای کشورهای آمریکایی طی دو روز متوالی در استان البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، وحید عبداللهی مربی تیم ملی و دبیر هیات تکواندو استان به همراه همسر خویش آزاده یاسایی بنا به درخواست فدراسیون کشورهای آرژانتین و السالوادور یک دوره کلاس آنلاین کیوروگی  برای نوجوانان و بزرگسالان ملی پوش این دو کشور با تمرین همزمان تکواندوکاران البرزی در دو گروه زنان و مردان طی روزهای 10 و 11 آبان ماه برگزار کرد.

وی در خصوص برگزاری کلاس آنلاین گفت: خوشبختانه این کلاس با استقبال بسیار زیاد شرکت کنندگان همراه بود و نحوه مبارزه، کسب امتیاز، تاکتیک‌های حفظ امتیاز و ... را آموزش دادیم .

عبداللهی ادامه داد: در دوره ای که برای تکواندوکاران کشور السالوادور برگزار کردیم قبل و بعد از کلاس با رئیس فدراسیون این کشور گفتگو کردیم. نکته بارز این کلاس‌ها تمرین همزمان تکواندوکاران بود که با پیام‌های زیادی که دریافت کردیم، خیلی مورد توجه قرار گرفت و قرار بر این شد این کلاس‌ها ادامه پیدا کند.

دبیر هیات تکواندو البرز افزود: در کلاسی که مربوط به مربیان تیم‌های ملی بود، نه تنها از قاره آمریکا که مربیانی از امارات، اسپانیا و تونس نیز حضور داشتند. مواردی که در این کلاس‌ها توسط من و استاد یاسایی مطرح شد، درخواست‌های متعددی را برای تکرار و ادامه این دوره‌ها را داشتیم و از همین رو پس از تماس سرمربی تیم ملی آرژانتین یک دوره هم برای ملی پوشان این کشور انجام شد.

این مسئول خاطر نشان ساخت: چند کشور درخواست برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت حضوری داشتند که مقرر شد بعد از بهبود شرایط به لحاظ شیوع کرونا و پس از هماهنگی با فدراسیون، این دوره برگزار شود.

مربی تیم ملی در پایان گفت: به عنوان یک ایرانی خوشحالم که موفق شدیم دوره‌های آموزشی خوبی را برگزار کنیم‏. ما در داخل ایران مربیان شایسته و فنی زیادی داریم که می‌توانند چنین دوره‌هایی را در نقاط مختلف دنیا برگزار کنند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده