سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

دبیر هیات اعلام کرد؛

برنامه های هیات تکواندو البرز به صورت مجازی پیگیری شده است

دبیر هیات تکواندو استان با گریزی بر برنامه های اجرایی هیات طی 8 ماه سال جاری گفت: با وجود محدودیت ها باید تا حد امکان فعالیت های ورزشی را پیگیری و انجام دهیم.

به گزارش روابط عمومی  فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، با اعلام وحید عبدالهی دبیر هیات تکواندو برنامه های تدوین شده در این هیات با توجه به شیوع ویروس کرونا با اعمال پروتکل های بهداشتی اجرایی می شود.

عبدالهی با اشاره به مطلب فوق گفت: متاسفانه شیوع این ویروس صدمات جبران ناپذیری بر پیکر ورزش وارد کرد، بنا به اعمال محدودیت ها از سوی ستاد کرونا در کشور و استانها فعالیت های ورزشی به صورت محدود پیگیری می شود و ما نیز به تبع این محدودیت ها و در زمان هایی که مجوز فعالیت صادر شده است تمرینات مختصر با حضور اندکی از تکواندوکاران را در باشگاه ها انجام می دهیم.

وی ادامه داد: هیات تکواندو استان همواره به عنوان یکی از هیات های فعال برنامه های در خور و قابل توجهی را اجرایی کرده است که برگزاری لیگ پومسه و هان مادانگ در سطح بین المللی، برگزاری مسابقات آزاد و قهرمانی با مناسبت های مختلف، برگزاری مسابقات و برنامه های فرهنگی و کارگاه های آموزشی گوشه ای از فعالیت های هیات تکواندو البرز طی هشت ماه سال جاری بوده است.

دبیر هیات تکواندو استان افزود: با توجه به اینکه پایان دوره این بیماری مشخص نیست ما نیز می بایست با برنامه ریزی و ارائه نظرات کارشناسی فعالیت های تکواندو را از سر بگیریم و اجازه ندهیم قهرمانان و تکواندوکاران از دنیای ورزش و قهرمانی و شیاپ چانگ دور شوند تا حد ممکن آمادگی بدن آنها حفظ گردد.

عبدالهی خاطر نشان ساخت: در حال حاضر تیم منتخب پومسه استان البرز  در بخش آقایان جهت شرکت در رقابتهای قهرمانی کشور در اردو بسر می برد و امیدوارم  در رقابتهای قهرمانی  کشور نتیجه ای در خور و نام و آوازه استان بدست آوریم، ضمن آنکه نفرات تیم منتخب بانوان نیز ظرف چند روز آینده معرفی خواهد شد.

وی اشاره ای به میزبانی دوره های مربیگری و داوری نیز داشت و گفت: با توجه به پیش ثبت نام اولیه تعداد کثیری از اساتید و تکواندوکاران البرزی  شرکت کرده بودند که به تبع آن فدراسیون تکواندو مجوز برگزاری دوره مربیگری  و داوری را به استان البرز داده است، شایان ذکر است این دوره ها بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

دبیر هیات در پایان گفت: تمام تلاش ما بر این است تا انگیزه لازم برای تکواندوکاران و خانواده ها به منظور ادامه این رشته المپیکی به وجود آید.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده