سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سروی: پیشنهاد ما برگزاری اردوی تیم ملی بانوان در آذر ماه است

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: در مورد برگزاری اردوهای تیم ملی جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد و پیشنهاد ما شروع اردوها از دو هفته آینده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، زهرا سروی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت ملی‌پوش تکواندوی کشورمان که مبتلا به بیماری کرونا شده بود، اظهار داشت: در حالی تست ورزشکار ما مثبت اعلام شد که هیچ علامتی نداشت. بعد از آن نیز پیگیر وضعیت او بودیم تا با  وجود عدم وجود علائم، احتیاط را رعایت و دوران قرنطینه را پشت سر بگذارد. خوشبختانه او در حال حاضر وضعیت خوبی دارد. قرار است یک نشستی داشته باشیم و با توجه به اینکه متأسفانه با پیک کرونایی جدیدی روبه‌رو هستیم، درباره آغاز اردوها تصمیم‌گیری کنیم.

وی درباره احتمال تعویق مجدد اردوی آماده‌سازی بانوان تکواندوکار گفت: در حال حاضر نیز عملاً اردوها به تعویق افتاده است. از نتیجه مثبت تست کرونا نفرات ما (یک ورزشکار و مربی) سه هفته گذشته است و خدا را شکر بقیه نفرات نیز مشکلی ندارند. قطعاً برای شروع مجدد اردوها طبق پروتکل‌ها دوباره تست و 24 ساعت قرنطینه خواهیم داشت و بعد اردوها را آغاز خواهیم کرد، اما درباره زمان آن باید نشست داشته باشیم و به جمع‌بندی برسیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو در مورد اینکه برگزاری اردو در شرایط فعلی به صلاح خواهد بود، گفت: به هر صورت ما نگرانی‌های دیگری داریم. این درست است که اولویت ما حفظ سلامت ورزشکاران و کادر فنی است، اما احتمال اینکه دو ماه دیگر بخش‌نامه‌ای در مورد برگزاری مسابقات کسب سهمیه المپیک صادر شود، وجود خواهد داشت و ما نباید به یکباره غافلگیر شویم.

وی خاطر نشان کرد: باید شرایط موجود را مدیریت و تمام شرایط را فراهم کنیم تا در بستر مناسب اردوها آغاز شود و در زمان اعلام برگزاری مسابقات غافلگیر نشویم و جا نمانیم. تمرینات انفرادی با تمرینات مستمر و اردویی خیلی متفاوت است، اما شرایط در اردوی گذشته به صورتی رقم خورد که صلاح دیدیم بچه‌ها مجدداً به خانه‌های خود بازگردند و استارت اردوها را نداشته باشیم. برای ما سلامت ورزشکاران در اولویت است.

سروی درباره برگزاری جلسه و تصمیم‌گیری برای آغاز اردوهای تیم ملی تکواندوی بانوان گفت: به امید خدا در هفته جاری نشستی خواهیم داشت. فعلاً پیشنهاد ما روی برگزاری اردوها در آذر ماه است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده