سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مسئول کمیته استعدادیابی هیات تکواندو البرز؛

طرح هایی برای رده سنی خردسالان و نونهالان در دست اجرا داریم

مسئول کمیته استعدادیابی مردان هیات تکواندو استان البرز به تدوین و اجرا برنامه های پیش رو اشاره کرد و گفت: امیدوارم با اجرای برنامه ها سونامی بازگشت به تکواندو را داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی  فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز؛ جلسه کمیته استعداد یابی با حضور مسئولین هیات و اعضاء کمیته در خانه تکواندو استان برگزار شد.

در این جلسه  احسان افراسیابی مسئول کمیته استعدادیابی در بخش مردان به تشریح برنامه های این کمیته پرداخت و گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا، ورزش و به تبع آن برنامه های  تدوین شده در این کمیته نیز تا حدودی در حاشیه تعطیلی باشگاه ها قرار گرفت و ورزشکاران و خانواده ها  از ورزش به دور ماندند.

وی افزود: یکی از برنامه های قابل تقدیر  که از سوی فدراسیون مطرح شد اعلام برگزاری لیگ نوجوانان بود که این مهم باعث شد تکواندوکاران ما در این رده سنی کمابیش با رعایت پروتکل های بهداشتی برای ماندن در عرصه قهرمانی و آمادگی بدنی در باشگاه ها حاضر و به تمرین پرداختند و شور شعفی در نوجوانان به وجود آمد، اما موضوع در بحث رده سنی خردسالان و نونهالان که سرمایه های تکواندو محسوب می شوند به بن بست خورد و بدون برنامه ماندند. در همین راستا ما کارگروه های تشکیل دادیم تا با ارائه برنامه ای مشخص و با توجه به وضعیت فعلی، این گروه سنی را به باشگاه های تکواندو برگردانیم.

مسئول کمیته استعدادیابی خاطرنشان کرد: با تمرکز بر روی برخی از طرح های ارائه شده از سوی کارشناسان دانشگاهی و خبره  و مطرح کردن آن  در جلسات با مسئولین هیات قرار بر این شد تا با فراخوان رده سنی نونهالان  و اجرای طرح مورد نظر با شرایط ویژه سونامی بازگشت به تکواندو را داشته باشیم، البته در این مسیر قرار بر این است تا از هیات های شهرستانی نیز کمک بگیریم. البته بنا بر شرایط فعلی برنامه های ما کند پیش می‌رود اما همه تلاش بنده و اعضاء کمیته بر این است تا برنامه های اجرایی اصولی متناسب و مناسب و مستندات خوبی را به ثبت برسانیم.

افراسیابی گفت: متاسفانه در طی چند ماه گذشته خانواده ها از ورزش به دور شدند و به صورت ناخودآگاه سیاست ورزش به سمتی پیش رفت که به جای اینکه به عنوان کلید و راهکار معرفی شود به عنوان معضل نمود پیدا کرد که اثرات مخرب تعطیلی ورزش پس از پایان این دوره نمایان خواهد شد. انشالله برنامه ما اگر در رده نونهالان جواب دهد در رده خردسالان نیز اجرا می شود. ضمنا در شرایط فعلی ما استعداد های فراوانی را از دست دادیم و ورزشکاران و استعداد های ما از لحاظ جسمی و روحی افت شدیدی داشتند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده