سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

خبرهای خوب کرونایی از میزبان بازی های المپیک

ژاپنی ها اعلام کرده اند علیرغم موج سوم کرونا و پاندمی گسترده حاکم بر بسیاری از کشورها، آمار مبتلایان در این کشور روند کاهشی ملایم به خود گرفته است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، همزمان با حضور توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک در توکیو و بنا بر آمار و ارقام اعلام شده از سوی دولت ژاپن، تعداد مبتلایان در این کشور و بویژه توکیو، میزبان برگزاری بازی های المپیک در سال آینده کاهش نسبتا محسوسی داشته و از 1700 نفر به 1400 نفر مبتلا در روز افت کرده است که 255 مورد ابتلا بصورت میانگین مخصوص به توکیو می باشد.

این در حالی است که طی 6 روز متوالی این رقم در کلانشهر توکیو از مرز 300 ابتلای روزانه هم عبور کرده است. هرچند ژاپن در قیاس با بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی از توان مدیریت و کنترل بهتری در زمینه شیوع کووید19 برخوردار است؛ دولت این کشور نسبت به ظهور موج فراگیرتری از پاندمی طی زمستان امسال هشدار داده و از مردم خواسته است تا تابعیت بیشتری نسبت به رعایت پروتکل ها داشته باشند.

دولت ژاپن در حال حاضر دولت برای تقویت اقتصاد در حال پرداخت یارانه به صنعت گردشگری داخلی است، در حالی که ظرفیت 50 درصدی مجاز به مسابقات ورزشی است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده