سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

حضور رییس فدراسیون جهانی تکواندو در همایش مجازی جوانان " اتحاد با ورزش"

"دکتر چو" رییس فدراسیون جهانی تکواندو در مراسم افتتاحیه نخستین دوره همایش جهانی مجازی جوانان با عنوان "اتحاد با ورزش" حضور پیدا کرد و به سخنرانی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نخستین دوره همایش جهانی مجازی جوانان با عنوان "اتحاد با ورزش" از 18 تا 22 نوامبر برگزار شد و "دکتر چو" رییس فدراسیون جهانی تکواندو به عنوان یکی از سخنرانان اصلی در آن حضور داشت.

"دکتر چو" درمراسم افتتاحیه با ارسال پیام ویدئویی گفت: انسانیت در جهان امروز باید توسعه پیدا کرده و شکوفا شود، ما باید بیشتر از گذشته به صورت مجازی در ارتباط باشیم. فدراسیون جهانی تکواندو می‌بایست به عنوان فدراسیونی ورزشی و بین‌المللی برنامه‌ریزی مجدد کرده و در خدمت جامعه باشد؛ چراکه جوانان و ما به یکدیگر نیازمند هستیم.

همایش مجازی جوانان توسط 100 موسسه در حال برگزاری است که با یکدیگر متحد شده‌اند تا تساوی، کنار گذاشتن تبعیض‌های جنسیتی و صلح را ترویج دهند. در این همایش کارگاه‌ها و گردهمایی‌هایی نیز برگزار شده است.

رییس فدراسیون جهانی تکواندو در بخش دوم همایش با عنوان "حقیقت المپیک - ورزش در مسیر ترویج صلح" نیز به عنوان سخنران حضور داشت.

"دکتر چو" همچنین به پایه گذاری بنیاد بشردوستانه تکواندو اشاره و اعلام کرد تا کنون به کودکان و نوجوانان پناهنده انگیزه و امکانات لازم را داده تا بتوانند برای المپیکی شدن و صلح تلاش کنند. 15 کودک از این بنیاد نیز موفق با کسب کمربند مشکی شده‌اند.

رییس فدراسیون جهانی تکواندو در ادامه به آخرین و سومین گام در برقراری صلح جهانی از طریق تکواندو اشاره کرد و در خصوص مراقبت از پیشرفت برنامه‌های توسعه‌ای در ورزش سخن گفت و اعلام کرد طی دو سال گذشته فدراسیون جهانی تکواندو بیش از 3.5 میلیون دلار به اعضاء خود به منظور تجهیز امکانات کمک کرده است.

در پایان دکتر چو توضیح داد که فدراسیون جهانی تکواندو در توسعه تلاش‌های صلح طلبانه در شبه جزیره کره مشارکت داشته و در برقراری توازن جنسیتی، پایداری و تعهد در قبال توسعه این رشته ورزشی فعال بوده و ابتکار عمل به خرج داده است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده