سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

پیام آماده باش توماس باخ به ورزشکاران: برای المپیک توکیو آماده شوید

توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک از ورزشکاران خواست تا برای حضور در المپیک آماده شوند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، توماس باخ با ارسال یک پیام ویدیویی طی بازدید خود از دهکده ورزشکاران در توکیو و با تاکید بر اهتمام لازم بر برگزاری بیادماندنی ترین بازی های المپیک خطاب به ورزشکاران گفت: "برای حضور در بازی ها آماده شوید Get Ready to an Unforgettable Experience in Tokyo". این پیام ویدیویی توسط توماس باخ در بالکن یکی از بلندترین برجهای اقامتی در دهکده ورزشکاران توکیو2020 ضبط و بر روی وبسایت IOC بارگذاری گردید. 

توماس باخ در این پیام گفت: "اینجا مکانی است برای نه ماه آینده از هم اکنون. من بسیارخوشحالم که میتوانم دراینجا ازدهکده المپیک در توکیو به شما سلام کنم. برای بازی های المپیک آماده شوید و حتی بیشترتمرین کنید، در این شرایط سخت بسیاری از شما و بیشترینِ شما در این لحظه حضوردارید. اما اگر دوباره به اطراف خودبنگرید، بنظر می رسد ارزش تلاش کردن رادارد."

توماس باخ برای نخستین بار پس از شیوع گسترده کرونا به ژاپن سفر و طی آن با مقامات ارشد این کشور از جمله نخست وزیر ژاپن و فرماندار توکیو دیدار و گفتگو کرد. بازدید از استادیوم ملی توکیو، محل اصلی برگزاری بازی های المپیک از اولویت های سفر اخیر باخ به ژاپن بود. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده