سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

فدراسیون جهانی تکواندو، میزبان نخستین همایش برابری جنسیتی و رهبری زنان

فدراسیون جهانی تکواندو میزبانی نخستین دوره همایش برابری جنسیتی و رهبری زنان با مشارکت کمیته ملی المپیک عربستان سعودی را در روزهای 27 و 28 نوامبر (7 و 8 آذرماه) برعهده دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، فدراسیون جهانی تکواندو میزبانی نخستین دوره همایش برابری جنسیتی و رهبری زنان با مشارکت کمیته ملی المپیک عربستان سعودی و همکاری بنیاد بشردوستانه تکواندو و فدراسیون تکواندو را در روزهای 27 و 28 نوامبر (7 و 8 آذرماه) برعهده دارد.

این همایش بخشی از تعهد فدراسیون جهانی تکواندو در راستای افزایش قدرت تکواندو، ترویج و توسعه آن است.

"چانگ وان چو" رییس فدراسیون جهانی تکواندو، توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک و رییس کمیته ملی المپیک عربستان سعودی در مراسم افتتاحیه همایش برابری جنسیتی و رهبری زنان به سخنرانی پرداختند.

دکتر چو رییس فدراسیون جهانی تکواندو گفت: شیوع ویروس کووید 19، بزرگترین چالشی است که بشر در عصر کنونی با آن مواجه شده است اما جامعه ورزش جهانی برای برون رفت از این بحران مسئولیت‌هایی دارد که ایجاد انگیزه در جهان یکی از آنهاست. ما بسیار خرسند هستیم که نخستین همایش برابری جنسیتی و رهبری زنان در جهان تکواندو را با مشارکت کمیته ملی المپیک عربستان سعودی برگزار می‌کنیم. از حضور همگان در این رویداد خوشحال هستیم و مشارکت موثری را با موضوع ورزش در زمینه برابری جنسیتی و رهبری زنان در جامعه شروع خواهیم کرد.

رییس کمیته المپیک عربستان سعودی نیز گفت: با شروع شیوع ویروس کرونا وظیفه ما به عنوان اعضاء جامعه  ورزشی  بسیار مهمتر شده و باید در صدد کمک و مرتبط نمودن، ترمیم و پیشرفت در دنیا باشیم. رشته های ورزشی، می‌توانند انگیزه‌های فراوانی را برای  جامعه بین المللی در ایامی این چنین خاص فراهم آورد و ما از اینکه با فدراسیون جهانی تکواندو در برگزاری نخستین همایش برابری جنسیتی و رهبری زنان همراه شده‌ایم، افتخار می‌کنیم و در این همایش به بحث در مورد اینکه چگونه ورزش تکواندو می تواند در برابری جنسیتی و رهبری زنان در جامعه موثر باشد خواهیم پرداخت.

در این همایش دو روزه علاوه بر سخنرانی‌های ذکر شده، دکتر "هدوا معاود" عضو کمیته فدراسیون جهانی تکواندو در مورد مساوات جنسیتی در برابر مساوات در ورزش، "ماریا روزاریو بورلو کستیلو" عضو شورای فدراسیون جهانی تکواندو در خصوص نقشه راه فدراسیون در برابری جنسیتی و "ادوا العارفی" عضو هیات مدیره کمیته ملی المپیک عربستان سعودی  در مورد رهبری زنان عربستان سخنرانی دارند. "ایرینا گلادکیخ" عضو هیات مدیره کمیته ی بین المللی المپیک و "سندرا لنگویلر" مدیر توازن جنسیتی هر دو از شخصیت‌های مهم در این رشته بوده و در مورد فعالیت های این حوزه در کمیته بین المللی المپیک توضیحاتی را مطرح می‌کنند.

تعدادی از ورزشکاران در این رویداد حضور دارند که "لیزا جسینگ" قهرمان پاراتکواندو در مورد نقش زنان در این رشته، "سارا استیونسون" عضو شورای فدراسیون جهانی تکواندو و مدال آور المپیک در مورد برنامه توانمند سازی زنان در فدراسیون، "میریام باورل" عضو کمیسیون همراهی ورزشکاران در کمیته بین المللی المپیک ومدال آورالمپیک در مورد تجربیات شخصی خود و "لوبنا آلومر" مدال آور المپیکی شمشیربازی عربستان سعودی در مورد حضور زنان این کشور در ورزش، افق پیش روی عربستان در سال 2030 و به اشتراک گذاری تجربیات خود در رسیدن به مدال المپیک سخنرانی خواهند داشت.

"تصویر رسانه" نیز توسط دکتر "جان کولن" مدیر فعالیت‌های رسانه‌ای فدراسیون جهانی تکواندو به همگان معرفی خواهد شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده