سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

همکاری فدراسیون جهانی تکواندو با شرکت هاسبرو با هدف تشویق کودکان به تکواندو

فدراسیون جهانی تکواندو و شرکت "هاسبرو" (Hasbro) از آغاز همکاری خود با هدف تشویق کودکان سراسر جهان به ورزش تکواندو خبر دادند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، فدراسیون جهانی تکواندو و شرکت "هاسبرو" از آغاز همکاری خود با هدف تشویق کودکان سراسر جهان به ورزش تکواندو خبر دادند.

دراین برنامه سه شخصیت پسر گربه‌ای ((Catboy، گکو (Gekko) و اولت ((Owlette به عنوان قهرمانهای سریال تلویزیونی، ماسک دارهای PJ و 12 قهرمان برتر تکواندو جهان با یکدیگر مشارکت می کنند. این شخصیت‌های قهرمان ارزش‌های توانمندسازی و کار گروهی را به کودکان و خانواده‌های آنها آموزش می‌دهند.

پروژه از ابتدای دسامبر2020 آغاز می‌شود و هدف مشارکت فدراسیون جهانی تکواندو و شرکت "هاسبرو" این است که با طنز و امکانات در دسترس، کودکان سراسر جهان را به ورزش تکواندو تشویق کنند.

سریال آموزشی از طریق وب سایت خود نیز می‌تواند طرفداران جوان را جذب کند؛ همچنین قهرمانان تکواندو از 12 کشور با جنبش "بیایید با تکواندو فعال باشیم" در کوکان ایجاد انگیزه کرده‌اند.

دکتر چو رییس فدراسیون جهانی تکواندو در خصوص این همکاری گفت: از همکاری با شرکت‌های هاسبرو ((Hasbro و ای‌وان ((eOne بسیار خوشحال هستیم چراکه می‌توانیم مهارت‌های ستاره‌های جهان و المپیکی خود را به مشارکت بگذاریم. هدف فدراسیون جهانی تکواندو ارتباط با جوانان در سراسر دنیا، تشویق آنها به تمرین تکواندو و داشتن سبک زندگی سالم است.

وی افزود: مشارکت با یکی از برنامه‌های معروف و بین‌المللی در جهان فرصت بی نظیری است که می‌تواند موجب انگیزه در رشته تکواندو باشد. از تمامی قهرمان‌های تکواندو جهان که بر روی صورت کودکان و خانواده‌هایشان لبخند می‌آورند، تشکر می‌کنم.

"ربکا هاروی" معاون اجرایی بخش بازاریابی شرکت ای‌وان (eOne) گفت: اکنون بهترین زمان برای فعال کردن کودکان و ایجاد انگیزه در میان آنها برای ورزش کردن است. فعالیت، قهرمانی و مقاومت از خصوصیات شخصیت‌های این سریال است که با هدف فدراسیون جهانی تکواندو همراه شده و می‌‌تواند به کودکان جهان کمک کند تا انرژی خود را به مهارت‌ برای قوی‌تر شدن تبدیل کنند.

در این رونمایی "دای هون لی" قهرمان سه دوره مسابقات جهانی حضور داشت و 5 کودک نیز برای تماشای سریال ویدئویی دعوت شده بودند که پیش از مشاهده سریال به تمرین‌های تکواندو پرداختند.

دسترسی برای مشاهده این سریال آزاد است و علاقمندان می‌توانند در داخل و خارج خانه تمرین کنند. همچنین کتابچه برچسب شخصیت‌های این سریال نیز به زودی توسط فدراسیون جهانی تکواندو در 12 کشور رونمایی خواهد شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده