سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

دبیر هیات تکواندو آذربایجان شرقی؛

در شرایط کرونایی، ورزش تکواندو تعطیل نیست

دبیر هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی گفت: با وجود محدودیت های کرونایی، رشته تکواندو تعطیل نمی باشد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، محمدحسین واحدی در گفت و گو با روابط عمومی هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا و اینکه ورزش تکواندو شامل محدودیت هایی هم بود، این رشته تعطیل نبوده و در 8 ماهه نخست 29 برنامه از سوی هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی برگزار گردیده است.

وی افزود: این برنامه ها به صورت آنلاین و غیرحضوری بوده که شامل آزمون ها، مسابقات غیرحضوری، فرهنگی و قرآنی و دوره های آموزشی بوده است.

دبیر هیات تکواندو استان گفت: در چالش کلیپ و عکس در خانه بمانیم شاهد ارسال 3014 اثر از سوی تکواندوکاران در تمامی رده های سنی بودیم.چ

به گفته واحدی دو دوره پومسه به مناسبت هفته وحدت و روزجهانی تکواندو در گروه مردان و زنان با حضور بیش از 100 تکواندوکار برگزار گردید، همچنین مسابقات میت زنی با حضور نزدیک به 200 تکواندوکار در گروه مردان و زنان و در تمامی رده های سنی صورت گرفت.

وی گفت: مسابقات توانایی هنری ورزشی غیرحضوری به مناسبت روز جهانی تکواندو با حضور 48 تکواندوکار در دو رده سنی مردان و زنان، هانمادانگ غیرحضوری  به مناسبت روز تربیت بدنی با حضور 65 تکواندوکار مرد و 110 تکواندوکار زن از دیگر برنامه های هیات تکواندو در بخش مسابقات بود.

واحدی تصریح کرد: در بخش فرهنگی هم شاهد برگزاری مسابقات غیرحضور ترتیل قرآن به مناسبت هفته وحدت، مسابقه نقاشی با محوریت کرونا در هفته دفاع مقدس و مسابقات فرهنگی بهترین جمله به مناسبت هفته بسیج بودیم.

دبیر هیات تکواندو استان گفت: در همین مدت شاهد برگزاری 5 آزمون ارتقا کمربند بودیم و تمامی فعالیت های هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی حاکی از این است که این رشته در ایام کرونایی، تعطیل نبوده و با رعایت اطلاعیه های اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، این رشته به فعالیت خود به صورت غیرحضوری ادامه می دهد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده