سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نزدیک شدن مسابقات جهانی و آزاد پومسه به مراحل پایانی

مرحله فینال مسابقات جهانی و آزاد پومسه در حالی به مراحل پایانی نزدیک می‌شود که 1500 تکواندوکار از 98 کشور در این دو رویداد حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از سایت فدراسیون جهانی تکواندو، رقابت‌های مرحله فینال مسابقات جهانی و آزاد پومسه در حالی به مراحل پایانی نزدیک می‌شود که 1500 تکواندوکار از 98 کشور در این دو رویداد حضور داشتند.

این رویداد جهانی در دو بخش تعریف شد: مسابقات آنلاین قهرمانی جهان پومسه G2 که تنها اعضاء تیم ملی جواز شرکت در آن را داشتند و قهرمانی آزاد پومسه که نونهالان، نوجوانان و خانواده‌ها از هر رده‌سنی می‌توانستند در آن حضور پیدا کنند.

مسابقات آنلاین قهرمانی جهان پومسه (G2) در 12 رده سنی پومسه استاندارد و 2 رده سنی ابداعی برگزار شد که مرحله فینال بخش استاندارد از روز 17 آذرماه آغاز شده و تا امروز (شنبه – 22 آذرماه) ادامه دارد. رقابت‌ها به صورت پخش زنده بر روی سایت فدراسیون جهانی تکواندو قابل مشاهده است و ورزشکاران 30 کشور در مرحله فینال با هم به رقابت می‌پردازند. مرحله فینال بخش ابداعی نیز با حضور 16 ورزشکار از 12 کشور پیگیری می‌شود که ویدئوهای آن ضبط شده و پس از قضاوت می‌توان آنها را دید.

رقابت‌های قهرمانی آزاد پومسه نیز برای اعضاء خانواده‌ها در ردههای سنی مختلف به صورت زوج و تیمی در هفت رده برگزار می‌شود که در این رقابت ها 56 ورزشکار از 17 کشور به مرحله فینال راه پیدا می‌کنند.

"چانگ وان چو" رییس فدراسیون جهانی تکواندو گفت: از اینکه نخستین دوره مسابقات آنلاین  قهرمانی جهان پومسه را برگزار کردیم، بسیار خرسند هستیم. ما از هر مدل فعالیت در حوزه تکواندو لذت می بریم؛ به ویژه زمانی که تکواندوکاران برجسته رده‌سنی کمتر از 30 سال و بالای 65 سال و همچنین علاقمندان به تکواندو، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در کنار نوه‌های خود در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند. این رویدادها بر نقش ورزش آزاد و قابل دسترس یعنی رشته تکواندو تاکید دارد. برای تمام ورزشکاران در مرحله فینال آرزوی موفقیت دارم و این مسابقات فارغ از بحث نتایج یادآوری می‌کند سن، جنسیت و سطح مهارت‌ها هر چه باشد، هدف شادابی و فعال بودن است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده