سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نظری: کره‌جنوبی دیگر تنها رقیب ما نیست/ مسابقات حضوری و عملی شور و هیجان خاصی دارد

سرمربی تیم ملی پومسه گفت: در گذشته تنها کره‌جنوبی رقیب ما بود. به تدریج تیم‌هایی چون اسپانیا و کانادا از نفرات اهل کره‌جنوبی استفاده کردند و اکنون تیم آمریکا به طور کامل با نفراتی از کره‌جنوبی ترکیبش را مشخص می‌کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت‌های پومسه قهرمانی ۲۰۲۰ جهان به‌صورت آنلاین برگزار شد و تیم ایران با سه مدال برنز بخش مردان و یک مدال در بخش زنان به کار خود پایان داد.

«حسینعلی نظری» در خصوص شرایط این مسابقات در گفت‌وگو با خبرگزاری ایرنا، اظهار داشت: بعد از رکودی که در این چند ماه داشتیم و باشگاه، فعالیت‌های ورزشی و مسابقات عملا تعطیل بود، نتایج برای ما قابل قبول است.

وی با بیان اینکه فدراسیون جهانی برای این مسابقات حداقل‌ها را در نظر گرفته بود، ادامه داد:‌ تیم‌ها کامل نبوده و تنها در ۶ گروه سنی حضور داشتند. با این تفاسیر خوشبختانه تیم ایران از مدال بی‌نصیب نبود.

نظری با بیان اینکه پومسه قابلیت تزریق شادابی به خانواده بزرگ تکواندو را دارد، عنوان کرد: برگزاری آنلاین مسابقات روش جدیدی بود و هدایت بازیکنان از راه دور، شرایط خاصی داشت. فکر می‌کنم بازیکنان و مربیان تحت استرس و فشار بودند.

سرمربی تیم ملی پومسه ایران ادامه داد: باید در نظر داشت که پومسه‌روهای تمامی کشورها و به خصوص ایران با کمترین تمرین به اجرای فرم پرداختند. ما نیز در حدی که آماده شده بودیم، به مدال رسیدیم.

وی با اشاره به اینکه تیم ایران برای کسب مدال در پومسه کار بسیار سختی را در سال‌های آتی خواهد داشت، افزود: در گذشته تنها کره‌جنوبی رقیب ما بود. بتدریج تیم‌هایی چون اسپانیا و کانادا از نفرات اهل کره‌جنوبی استفاده کردند و اکنون تیم آمریکا به طور کامل با نفراتی از کره‌جنوبی ترکیبش را مشخص می‌کند. همین مساله باعث شده که کار برای کسب مدال بسیار سخت شود.

نظری در پاسخ به این سوال که نحوه برگزاری مسابقات حضوری یا آنلاین را ترجیح می دهد، گفت:‌طبعا مسابقات حضوری و عملی شور و هیجان خاصی دارد. مسابقات باید هیجان داشته باشد و برگزاری عملی نشان می‌دهد که یک تیم چقدر از لحاظ سطح فنی توسعه پیدا کرده است.

سرمربی تیم ملی پومسه ایران تصریح کرد: مسابقات امسال بیشتر بحث زنده نگه داشتن تکواندو را دنبال می‌کرد تا نشان دهد ورزش قهرمانی تعطیل نیست.

وی گفت: برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی ترکیب متفاوتی را انتخاب کردیم و تنها ۲ نفر در هر دو رویداد حضور داشتند. هدف ما استفاده از تمام پتانسیل پومسه ایران در رویدادهای بین‌المللی است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده