سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

در راستای ترویج و گسترش رشته تکواندو در دانشگاه؛

تفاهم نامه همکاری بین هیات تکواندو و هیات ورزش دانشگاهی اردبیل به امضاءرسید

تفاهم نامه همکاری بین هیات تکواندو و هیات ورزش دانشگاهی استان اردبیل در راستای ترویج و گسترش رشته تکواندو در دانشگاه به امضاء رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان اردبیل؛ تورج خوش روزی رئیس هیات تکواندو استان از امکانات و اماکن ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی بازدید کرد و در دیدار با دکتر جعفرنژاد رئیس گروه تربیت بدنی این دانشگاه و رئیس هیات ورزش دانشگاهی استان، طرفین برای گسترش ورزش تکواندو در بین دانشجویان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

خوشروزی افزود: بر اساس این تفاهم نامه علاوه بر برگزاری کلاس مربیگری و داوری درجه 3 ویژه دانشجویان دانشگاه های استان در سال 1400؛ هیات تکواندو استان می تواند از امکانات و تاسیسات ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی برای برگزاری مسابقات تکواندو در رده های سنی مختلف در سطوح استانی، منطقه ای و کشوری استفاده نماید.

خوشروزی رئیس هیات تکواندو استان اردبیل گفت: رویکرد دانشگاه محقق اردبیلی برای ترویج و گسترش ورزش مفرح و زیبای تکواندو در بین دانشجویان و همکاری مشترک برای برگزاری دوره های مختلف این رشته ورزشی با استفاده از امکانات ورزشی این دانشگاه بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و امیدواریم با کمک هم در اعتلای ورزش استان به خصوص ورزش دانشجویی گام‌های موفقی برداریم.

در این زمینه رئیس گروه تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس هیات ورزش دانشگاهی استان با اظهار خرسندی از انعقاد این تفاهم نامه آمادگی دانشگاه محقق اردبیلی را برای میزبانی مسابقات تکواندو دانشجویان کشور اعلام کرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده