سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

قنبری: همسان سازی برگزاری رقابت‌های استانی با کشوری تحول بزرگی است

رییس کمیته مسابقات گفت: پیرو سیاست‌های فدراسیون مبنی بر اینکه تمامی فعالیت‌های تکواندو به منظور تسهیل در امور، در اختیار بودن سوابق و... از طریق بانک اطلاعات فدراسیون انجام شود، مقرر گردید تا استان‌ها نیز مسابقات خود را از این سایت برگزار نمایند.

وبینار آموزشی همسان سازی روش برگزاری مسابقات استانی با رقابت‌های کشوری از طریق سامانه بانک اطلاعات فدراسیون تکواندو و ایجاد امکان و تعریف مسابقات کیوروگی و پومسه برای هیات‌های استانی روز چهارشنبه – 26 آذرماه برگزار شد.

علی‌اشرف قنبری با اشاره به این وبینار در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: پیرو سیاست‌های فدراسیون مبنی بر اینکه تمامی فعالیت‌های تکواندو به منظور تسهیل در امور، در اختیار بودن سوابق و... از طریق بانک اطلاعات فدراسیون انجام شود، مقرر گردید تا استان‌ها هم مسابقات کیوروگی و پومسه خود را از طریق سایت برگزار نمایند.

وی افزود: استان‌ها نیز از این موضوع استقبال کردند چراکه پیش از این و برای برگزاری رویدادهای خود هزینه‌های سنگینی را متحمل می‌شدند و در نهایت به نتیجه مورد نظر نمی‌رسیدند؛ اما با برنامه‌ای که کمیته مسابقات در نظر گرفت استان‌ها بدون پرداخت هزینه و با بهره‌گیری از مشخصات ورزشکاران استان خود که در سامانه بانک اطلاعات وجود دارد می‌توانند مسابقات کیوروگی و پومسه خود را هماهنگ با استانداردها برگزار نمایند.

رییس کمیته فدراسیون تکواندو خاطر نشان کرد: انجام رقابت‌های استانی به این شیوه نقاط قوتی همچون برگزاری مسابقات استاندارد و یکسان در همه استان ها و جلوگیری از برخی اعمال سلیقه‌ها را در برخواهد داشت.

قنبری اینطور ادامه داد: اجرایی کردن این برنامه در دستور کار ما قرار داشت؛  از تیرماه سال جاری با توجه به فرصتی که در اختیار داشتیم کار خود را آغاز کردیم. بعد از 5 ماه فعالیت بی‌وقفه در نهایت این برنامه به ثمر نشست  و در هر دو بخش پومسه و کیوروگی آماده بهره برداری شد.

وی افزود: از استان‌هایی که در اجرای این برنامه با ما همکاری کردند به ویژه استان البرز تشکر می‌کنم و از روسای هیات‌های استانی درخواست می‌کنم در برگزاری مسابقات با این روش اهتمام جدی داشته باشند. بدون شک در ابتدای کار به خاطر عدم آشنایی و کم تجربگی با برخی مسائل و مشکلات مواجه خواهند شد اما زمانی که مسابقه‌ای را برگزار کنند نتیجه این استانداردسازی را می‌بینند و متوجه می‌شود که این برنامه چقدر به آنها در برگزاری رویدادها کمک می‌کند.

رییس کمیته مسابقات تاکید کرد: با این روش، استان‌ها آمار دقیق شرکت‌کننده‌ها را در اختیار دارند و طبق برنامه زمانی که خودشان تعریف می‌کنند می‌توانند برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند. همچنین این آمار و اطلاعات گزارش مفیدی است که در اختیار دارند و می‌توانند از آن بهترین استفاده را کنند. از ریاست هیات‌ها، نمایندگان و کاربران که تا اینجا ما را یاری کردند، تشکر می کنیم اما برای هرچه بهتر شدن توقع همکاری بیش از پیش را از آنها داریم.

قنبری خاطرنشان کرد: زمانی را برای استان‌ها در نظر گرفتیم و از آنها می‌خواهیم در این بازه رویدادی را به صورت آزمایشی تعریف کنند تا موارد لازم و کاربردی را متوجه شوند.

وی تصریح کرد: اجرا کردن این برنامه حاصل یک خردجمعی است که بنا بر حمایت و دستور رییس فدراسیون و با تلاش مسئول پشتیبانی سایت، انفورماتیک، همکاران کمیته مسابقات این کار تیمی انجام و به ثمر نشست؛ در نهایت وبینار آموزشی همسان سازی روش برگزاری مسابقات استانی با رقابت‌های کشوری روز 26 آذرماه برگزار شد که تمامی کاربران هیات‌های استانی حضور فعال داشتند و نقطه نظرات خود را بیان کردند.

رییس کمیته مسابقات در پایان گفت: این برنامه تحولی بزرگی در مسابقات ایجاد می کند و مطمئن باشید در آینده‌ای نه چندان دور ارزش و تاثیر این برنامه در برگزاری رقابت‌ها نمایان خواهد شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده