سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

پالایش تکواندوکاران نونهال در پایگاه استعدادیابی البرز

کمیته استعدادیابی در بخش مردان با برنامه ریزی صورت گرفته پالایش تعدادی از تکواندوکاران در رده سنی نونهالان را انجام داد.

به گزارش روابط عمومی  فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، احسان افراسیابی مسئول کمیته استعدادیابی مردان با اشاره به برنامه های تدوین شده در این کمیته گفت: در اولین گام پالایش نونهالان تکواندوکار استان  در مرکز ورزش قهرمانی و استعداد یابی روز 3 دی ماه به صورت گزینشی بر روی تعدای از داوطلبان انجام شد.

وی ادامه داد: بنا داریم به زودی با فراخوان عمومی این روال را ادامه دهیم، در این راستا امیدواریم با  این فراخوان ضمن همکاری اساتید شاهد برگشت نونهالان استان به عرصه تکواندو بوده و ضمن چکاپ کامل بدنی و قلبی و عروقی با برنامه صحیح بتوانیم گزینش درستی برای مسابقات بین المللی این رده سنی در سال آتی داشته باشیم.

افراسیابی افزود: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با پایگاه استعدادیابی و همکاری همه جانبه این مرکز درصدد هستیم  همه ورزشکاران نونهالان را در یک مقطع زمانی مورد ارزیابی قرار دهیم و از شرایط فیزیکی و بدنی این عزیزان آگاه شویم چون بسیاری از استعدادهای ورزشی در دوران شیوع ویروس کرونا از بین رفته است و تکواندوکاران این رده سنی با شرایط روحی نامناسب و با اضافه وزن ناخواسته دست و پنجه نرم میکنند.

مسئول کمیته استعدادیابی گفت: بنده و همکارانم در کمیته استعداد یابی در وهله اول قصد داریم با راه انداختن پویش بازگشت نونهالان به تکواندو موقعیتی را فراهم کنیم که همه عزیزان از شرایط بدنی خود آگاه شوند و با برنامه ریزی صحیح بتوانیم پالایش درستی برای سال آینده انجام دهیم و باشگاه ها به زودی شاهد بازگشت این رده سنی به عرصه تکواندو باشند.

وی در پایان گفت: برنامه هایی نیز برای رشته های هان مادانگ و پومسه داریم که از تجربیات و نقطه نظرات  کلیه اساتید متخصص  در جلسات  مختلف کمیته استعداد یابی، استفاده خواهیم کرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده