سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

پیام وزیر ورزش و جوانان، به مناسبت دهمین سالگرد تشکیل وزارت ورزش و جوانان

وزیر ورزش و جوانان به مناسبت دهمین سالگرد تشکیل وزارت ورزش و جوانان پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛وزیر ورزش و جوانان به مناسبت دهمین سالگرد تشکیل وزارت ورزش و جوانان پیامی صادر کرد.

متن پیام دکتر سلطانی فر به شرح ذیل است :
جوان مظهر بالندگی ، پویایی و ورزش نشانگر حرکت و تکاپوست. و آنچه این دو را در کنار هم قرار میدهد سرزندگی، اراده برای بدست آوردن موقعیت های بالاتر و تلاش برای ساختن آینده ای بهتر است.


از آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید، تمامی عزم و توان خود را به کار بسته ایم تا وزارت ورزش و جوانان که به واسطه فعالیت در دو حوزه جوانان و ورزش با تمامی آحاد مردم عزیز سرزمین مان در ارتباط است بتواند گامی موثر برای جامعه هدف خود بردارد و در راه توسعه، پیشرفت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی نقش آفرینی کند.


این وزارتخانه که توسعه ورزش در حوزه های همگانی، قهرمانی، حرفه‌ای و بانوان، تحکیم معنویت، ارزش‌های اخلاقی و منش پهلوانی، ارتقای هویت دینی، انقلابی و ملی، تقویت مسئولیت‌پذیری، بهبود و اصلاح سبک زندگی جوانان منطبق بر ارزش‌های اسلامی ـ ایرانی را از اهداف متعالی خود می داند و برای تحقق آنها تلاش می کند.


بی شک هر قدمی که برداشته ایم جز با حمایت بی دریغ و بیانات راهگشای رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس محترم جمهوری، همراهی کارکنان وزارت ورزش و جوانان و نهادهای تابعه، همکاری صمیمانه و مستمر نهادها، نظرات کارشناسان در حوزه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی و همدلی اصحاب رسانه میسر نبود.


اکنون که دهمین سالگرد تشکیل وزارت ورزش و جوانان را پشت سر می گذاریم، از تلاش مجموعه خدوم همکارانمان در تمامی استان ها، فدراسیون ها و نهادهای تابعه و جامعه گرانقدر جوانان و ورزش سپاسگزارم و از خداوند متعال توفیق روزافزون برای خدمت به کشور عزیزمان را خواستارم.

مسعود سلطانی فر

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده