سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سردار دل‌ها

می دانید چرا قاسم سلیمانی سردار دل‌هاست؟

پاسخ به این پرسش را شاید بتوان در این عبارت امیر كلام یافت كه حضرت می فرماید: من اصلح ما بینه و بین الله اصلح الله ما بینه و بین الناس...سردار سلیمانی رابطه اش را با خدا اصلاح كرده بود. او نه یك روز و یك سال و ده سال، بلكه حدود چهار دهه مستمر و بی وقفه در حال جهاد و در میدان رویارویی مستقیم با جبهه باطل بود. حاج قاسم، در برابر دشمن، با صلابت و غیرمنعطف و در برابر مردم، مهربان و متواضع بود...حاج قاسم برای ملت ایران، هم امنیت در سطح كلان و هم عمق راهبردی ایجاد كرده بود. و حاج قاسم همه این خدمات بزرگ و خدمات بزرگ دیگری كه شاید همه آنها هیچگاه در این دنیا آشكار نشود را با «اخلاص» انجام داد.

ساده زیستی و سفر های مکرر و بدون تشریفات حاج قاسم  به کشورهای منطقه باعث تعجب دشمنانش بود و به همین دلیل بسیاری از تحلیلگران شخصیت وی را بی بدیل می دانستند. رابطه حاج قاسم  با رهبری رابطه‌ای ورای فرمانده و زیر دست بود، رهبری اعتماد خاصی به حاج قاسم داشت و همواره در دیدارهای خصوصی از رشادت و ایثارگری و اعتقادات فکری وی تجلیل می‌کرد.

ارتباط ویژه و قدرت نفوذ قاسم سلیمانی در شخصیت‌های کشورهای منطقه بی نظیر بود و تقریبا مشکلی وجود نداشت که با یک دیدار سلیمانی با شخصیت‌های عراق، سوریه، لبنان، افغانستان و سایر کشورهای منطقه حل نشود. حاج قاسم علاوه بر شخصیت های منطقه با مردم عادی نیز روابط فوق العاده ای داشت و در سفرهایی که به کشورهای منطقه داشت با مردم دیدارهای نزدیک و صمیمی داشت به گونه‌ای که بسیاری از نیروهای مقاومت شخصیت قاسم سلیمانی را الگوی خود قرار داده بودند.

سپهبد قاسم سلیمانی، ۵۸ ساله زمانی محبوبیتش فراگیر شد که مردم کشورهای منطقه به تفکر اسلامی وی ایمان آوردند و باور کردند که سلیمانی هدفی جز ایجاد امنیت نه تنها برای ایران بلکه برای جهان اسلام دارد و از مقابله با دشمنان اسلامی هراسی به خود راه نمی دهد.

در کنار این عظمت بی بدیل قاسم سلیمانی همواره خود را سرباز وطن، ولایت و مطیع کامل رهبری می‌دانست و این معنای عملی  اخلاص است و راز ماندگاری سردار در دل‌ها.

 اما راه حاج قاسم ادامه دارد...

فاطمه جلالی 
رییس کمیته فرهنگی فدراسیون تکواندو

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده