سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

در بازدید از اردوی تیم ملی تکواندو؛

علی‌نژاد: تلاش کنید در تاریخ ورزش ایران ماندگار شوید

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در بازدید از اردوی المپیکی های تکواندو خطاب به ملی پوشان گفت: شما برای رسیدن به سهمیه المپیک توکیو تلاش کرده‌اید، اما این پایان کار نیست و باید سعی کنید مدال کسب کنید و در تاریخ ورزش ایران ماندگار شوید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تمرین تیم‌ملی تکواندو با حضور دکتر مهدی علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش با همراهی سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو و آرش فرهادیان رییس سازمان تیم‌های ملی امروز (سه‌شنبه – 16 دی‌ماه) در مرکز جهانی تکواندو برگزار شد.

دکتر علی‌نژاد در صحبت با ملی‌پوشان تکواندو گفت: چند ماه دیگر بازی‌های المپیک توکیو را پیش‌رو داریم و بدون شک کسانی که موفق به کسب مدال شوند اتفاق بزرگ و مهمی در زندگی ورزشی شان رخ خواهد داد. قطعا رقابت‌های قهرمانی جهان تکواندو به مراتب از المپیک سخت‌تر است، چراکه تعداد شرکت کنندگان بیشتر هستند و هوگوپوشان باید مبارزات بیشتری را پشت سر بگذارند تا موفق به کسب مدال شوند، اما همانطور که می‌دانید المپیک اهمیت بیشتری دارد، کیفیت مبارزات بالاتر است و چون برگزیده ها و برترین‌های هر وزن گزینش شده‌اند، هر بازی حکم فینال را دارد. در بازیهای المپیک یک اشتباه می تواند به معنی از دست دادن یک مدال باشد. 

وی افزود: با توجه به سیستم رنکینگ المپیکی که بچه‌ها باید پشت سر بگذارند تا موفق به کسب سهمیه شوند در رشته تکواندو بدست آوردن جواز حضور در المپیک سخت‌تر از کسب مدال است. خدا را شکر تاکنون دو سهمیه مردان اخذ شده و امیدوارم که دختران تکواندو نیز در مسابقات انتخابی قاره‌ای موفق شوند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: شما برای رسیدن به این نتیجه مهم تلاش کرده‌اید، اما این پایان کار نیست و باید تلاش کنید مدال کسب کنید و در تاریخ ورزش ایران ماندگار شوید.

آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی دو المپین تکواندو کشورمان و سجاد مردانی، سروش احمدی، امیرمحمد بخشی و عرفان ناظمی 6 ملی پوش تکواندو هستند که تمرینات آنها امروز به پایان رسید و مرحله جدید از روز 27 دی‌ماه آغاز خواهد شد.

هدایت این نفرات برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.

دختران تکواندو با ترکیب غزل سلطانی، ناهید کیانی، مهلا مومن‌زاده، تینا مدانلو، طیبه پارسا و زهرا شجاعی که تمرینات خود را از 15 آذرماه آغاز کرده‌اند، نیز در این بازدید حضور داشتند.

هدایت تیم ملی دختران نیز برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور به عنوان مربی است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده