سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

در دیدار با نایب رییسان هیات های شهرستان ها؛

نوذری: با اجرای طرح های خلاقانه، شادابی و هیجان را به تکواندو بازگردانید

جلسه مسئولین هیات تکواندو استان البرز و نابب ربیسان هیات شهرستان ها روز دوشنبه - 22 دی ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، جلسه مسئولین هیات تکواندو استان با نایب رییسان هیات شهرستان ها روز دوشنبه - 22 دی ماه برگزار شد.

این جلسه با حضور نوذری رئیس، افتخاری نائب رئیس هیات تکواندو استان و نایب رییسان هیات شهرستانهای نظرآباد،فردیس، اشتهارد، ساوجبلاغ و غرب شهرستان کرج صورت گرفت.

در این جلسه نوذری رئیس هیات استان ضمن اعلام برنامه های پیش روی هیات استان گفت: با وجود اینکه شیوع ویروس کرونا ضربه شدیدی به ورزش و به ویژه رشته المپیکی تکواندو وارد کرد اما تلاش ما طی 9 ماه گذشته بر این بوده است تا برنامه های هیات و فدراسیون را کمابیش به صورت غیرحضوری و آنلاین اجرا کنیم تا بتوانیم انگیزه لازم را برای تکواندوکاران برای حضور در عرصه ورزش ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: تقویم فدراسیون در زمینه کلاس های داوری، مربیگری و آزمون از طریق هیات استان نیز اجرایی شده است. با توجه به اینکه حجم برگزاری مسابقات  به علت نبود شرایط مناسب بسیار تقلیل یافت از مسئولین امر در شهرستان ها و مرکز استان می خواهم تا با برنامه ریزی بهتر و با اجرای طرح های خلاقانه و  و مثمر ثمر شادابی و هیجان گذشته را به تکواندو استان بازگردانند.

این مسئول در ادامه با تاکید بر شناسایی  و احصاء آمار دقیق مربیان، داوران و تکواندوکاران با دان و درجه های مختلف  از طریق شهرستان ها گفت: در صورت انجام این مهم هیات های شهرستانی می توانند برای ارتقاء مربیان و داوران و افزایش تکواندوکاران استان برنامه ریزی دقیق تری داشته باشند.

نوذری خاطر نشان ساخت: مربیان تکواندو طی یکسال گذشته آسیب های فراوانی دیده اند که امیدوارم به تبع بازگشایی باشگاه ها و با همت مسئولین هیات های شهرستان و پیگیریشان باشگاه ها و فعالیت مربیان به حالت سابق بازگردد. در حال حاضر تشویق تکواندوکاران برای حضور در مسابقات آنلاین و مجازی یکی از راه کارهای پیش رو است البته هیات استان در این مهم حمایت همه جانبه خود را از هیات های شهرستانی خواهد داشت. برهمین اساس پیگیر کسب مجوز برگزاری مسابقات حضوری هان مادانگ و پومسه شدیم و انشالله در ماه آتی مسابقات حضوری را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهیم کرد.

ضمنا در این جلسه مشکلات و مسائل شهرستان ها توسط نائب رئیسان هیات ها نیز مطرح شد که بنا بر  صلاحدید مسئولین هیات و بر حسب میزان فعالیت در آینده اختیاراتی نیز به هیات ها داده خواهد شد تا از حجم مشکلات مطرح شده کاسته شود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده