سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نمره قبولی رییس هیات تکواندو اردبیل به هیات شهرستان پارس آباد مغان

رییس هیات تکواندو استان اردبیل در سفر دوره ای به شهرستان های استان و در بازدید از شمال استان، عملکرد هیات تکواندو شهرستان پارس آباد مغان را قابل قبول دانست.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان اردبیل، تورج خوش روزی در دیدار با مسئولین ورزش و رئیس هیات تکواندو شهرستان پارس آباد اظهار داشت: این شهرستان پیشینه خوبی در ورزش المپیکی تکواندو دارد و لازم است با حمایت همه جانبه از این رشته ورزشی زیبا، حرکت رو به رشد تکواندو در شهرستان پارس آباد مغان سرعت پیدا کند.

وی افزود: این شهرستان پیشکسوتان، مربیان و داوران خوبی را در تکواندو استان دارد. نگاه به گذشته و حرکت رو به جلو با برنامه ریزی منسجم تر و استفاده از تجربیات پیشکسوتان و میدان دادن به جوانان می تواند شهرستان پارس آباد را در رشته تکواندو به یک قطب مطمئن و قهرمان ساز در این رشته مبدل کند.

رییس هیات تکواندو استان اردبیل با اشاره به بالا بودن جمعیت ورزشکاران تکواندو در این شهرستان گفت: شهرستان پارس آباد با ۲۱ داور و ۱۵ مربی و همچنین آمار خوب و قابل قبول تکواندو کار در دو بخش مردان و زنان در جذب ورزشکار  از شهرستان های تابعه چشمگیر تر عمل کرده و باید این روند روبه رشد ادامه یابد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده