سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نایب رئیس هیات تکواندو استان بوشهر منصوب شد

طی حکمی از سوی سیدجلال سیدمردانی رئیس هیات تکواندو استان بوشهر، مژده علیزاده به عنوان نایب رئیس بانوان این هیات منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر، در جلسه ای باحضور اعضای جدید هیات رئیسه طی حکمی از سوی رئیس هیات مژده علیزاده نایب رئیس هیات تکواندو استان بوشهر شد.

رئیس هیات تکواندو استان بوشهر با اشاره به پتانسل بسیار خوب بانوان در بخش قهرمانی این رشته گفت: از اولیتهای کاری هیات توجه به افزایش سطح دانش علمی و عملی بانوان تکواندو کار است، که در این راستا یکم تا سوم بهمن کلاس درجه دو ارتقا داوری کیوروگی(مبارزه) کشوری به میزبانی استان بوشهر برگزار می گردد.

سیدمردانی گفت: افزایش تعداد کلاس های آموزشی در شهرها و روستا ها با کمک مسئولین هر منطقه از اهداف اصلی حضور بانوان در این رشته المپیکی می باشد.

مژده علیزاده نایب رئیس هیات تکواندو ضمن تشکر از تلاشهای 22 ساله رضا کشتکار رئیس سابق و جعفر پولادی گفت: توجه به ورزش بانوان ارمغان سلامتی برای خانواده ها می باشد که با جهت دهی به بعد همگانی و قهرمانی می توانیم مشارکت عمومی در تامین سلامت جامعه را افزایش دهیم.

علیزاده افزود: با نظر و برنامه های ویژه ای که رئیس جدید هیات به افزایش فعالیت و دانش بانوان دارد آینده ی خوبی برای تنها رشته مدال آور بانوان در المپیک برای استان متصور هستیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده