سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

اعضای هیات رئیسه هیات تکواندو بوشهر مشخص شدند

طی جلسه ای که با حضور پیشکسوتان رشته تکواندو در بوشهر برگزار گردید، اعضای هیات رئیسه هیات تکواندو استان مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر، طی جلسه ای که با حضور پیشکسوتان رشته تکواندو در بوشهر برگزار گردید، اعضای هیات رئیسه هیات تکواندو استان مشخص شدند.

رضا کشتکار رئیس سابق هیات تکواندو گفت: رمز موفقیت و طی کردن مراحل پیشرفت در گام نخست همدلی و همکاری همه اعضای خانواده بزرک تکواندو است.

کشتکار افزود: نیروی جوان با انرژی و انگیزه ای که دارد می تواند مشکلات را با استفاده از تجربیات پیشکسوتان پشت سرگذاشته و با ایده و برنامه های جدید موفق و پراثر باشد و این توانایی در سیدمردانی که از نیروهای متخصص و متعهد موفق تکواندو استان وکشور است، دیده می‌شود.

فریدون حیدری پیشکسوت تکواندو استان ضمن اشاره به تلاش‌های اساتید محمد امیدفر و مهدی کاشانیان بنیانگذاران تکواندو استان و تقدیر از زحمات 22 ساله رضا کشتکار گفت: ورزش تکواندو در استان همیشه با دوستی و یکدلی عجین شده است و امیدواریم با حضور جوانان متخصص از بدنه این ورزش المپیکی در راس امور بتوانیم، موفقیت‌های بیشتری را بدست آوریم.

حسین باباخانی پیشکسوت تکواندو ضمن تقدیر از تلاش‌های همه افرادی که در سال‌های متمادی برای این ورزش تلاش کردند خاطر نشان کرد: تلفیق تجربیات بزرگان و نیروی جوان و متخصص می تواند چراغ راه پیش رو باشد و امیدواریم شاهد تکرار موفقیت های گذشته ودر مرحله بعد فراتر از آن برای تکواندو باشیم.

سیدمحمد امین فرهی پیشکسوت دیگر این رشته پرافتخار گفت: اتکا به جوانان نیروی محرکه پیشرفت است و در این راستا تجربیات و همکاری بزرگان این ورزش همراه گروه مدیریتی جوان خواهد بود.

فرهی افزود: با تخصص و تجربه ای که سیدمردانی رئیس جدید هیات دارد باتشکیل گروه جوان با انگیزه می تواند آینده شایسته‌ای را برای تکواندو استان رقم بزند.

جعفر پولادی دبیر سابق هیات تکواندو نیز ضمن پاسداشت همراهی همیشگی خانواده بزرگ تکواندو استان در زمان خود بیان کرد: ما همراه در کنار مجموعه هیات و تکواندو بودیم و خواهیم ماند، امیدواریم با ایجاد این تغییرات شاهد موفقیت روز افزون برای این ورزش پرطرفدار و المپیکی در استان باشیم.

سیدجلال سیدمردانی رئیس جدید هیات تکواندو ضمن تشکر از تلاشها و خدمات 22 ساله رضا کشتکار و دبیران این هیات در سال‌های گذشته به ویژه جعفر پولادی گفت: ارج گذاشتن به تلاشهای زحمتکشان این رشته مردمی بویژه پیشکسوتان زیربنای حرکت و پویایی است و امیدواریم بتوانیم با بهره گیری از این تجربیات گام های محکم و استواری در مسیر پیشرفت و تعالی برداریم.

سیدمردانی در ادامه افزود: ارتقا سطح فنی مربیان و بازیکنان بویژه بانوان، توجه به شهرستان‌ها، گرفتن میزبانی رویدادهای مختلف کشوری و منطقه ای، بهره گیری از توان فنی قهرمانان از جمله برنامه های مجموعه جدید می باشد.

در پایان این جلسه از سوی سیدجلال سیدمردانی رئیس هیات تکواندو رضا کشتکار، فریدون حیدری، حسین باباخانی، سیدمحمدامین فرهی، جعفر پولادی، مژده علیزاده و سعید حکمت آرا به عنوان اعضای هیات رئیسه جدید معرفی کرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده