سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نخستین نشست شورای اجرایی فدراسیون جهانی در سال 2021 برگزار شد

نخستین نشست شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو در سال 2021 روز گذشته (دوشنبه – 13 بهمن ماه) با تاکید بر بازگشت ایمن برای برگزاری رویدادهای تکواندو در سال 2021 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از سایت فدراسیون جهانی تکواندو، نخستین نشست شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو در سال 2021 روز گذشته (دوشنبه – 13 بهمن ماه) با تاکید بر بازگشت ایمن برای برگزاری رویدادهای تکواندو در سال 2021 برگزار شد.

در تقویم زمان‌بندی امسال دو رویداد بزرگ بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو و قهرمانی جهان 2021 – ووشی وجود دارد که در این جلسه در مورد اهداف و حضور در المپیک توکیو و مسابقات کسب سهمیه المپیک قاره آسیا و اروپا تا ماه می (اردیبهشت) بحث و تبادل نظر شد.

همچنین زمان برگزاری رقابت‌های قهرمانی جهان با کشور میزبان و کمیته برگزاری در حال بررسی است. مسابقات قهرمانی جهان قرار است 12 تا 18 اکتبر (20 تا 26 مهرماه) و رقابتهای قهرمانی جهان پاراتکواندو در تاریخ 21 و 22 اکتبر (29 و 30 مهرماه) برگزار خواهد شد. جلسه ی شورای اجرایی فدراسیون جهانی 10 اکتبر (18 مهرماه)، نشست عمومی و مراسم افتتاحیه 11 اکتبر (19 مهرماه) برگزار می‌شود.

در این جلسه 72 رویداد تکواندو برای سال‌جاری برنامه‌ریزی شده است که 15 رویداد جهانی ( شامل 5 رویداد مجازی)، 10 مسابقه تکواندو در بازی‌های قاره‌ای و جهانی، 9 رویداد تکواندو قاره‌ای و 38 مسابقه مشخص شده است.

در این سال چندین رویداد افتتاحیه شامل مسابقات آزاد جهانی تکواندو زنان، چالش گرندپری فدراسیون جهانی تکواندو، رقابت‌های محلی فدراسیون جهانی تکواندو و نمایش مهارت‌های فوق العاده استعدادهای درخشان جهان برگزار می‌شود.

"دکتر چو" رییس فدراسیون جهانی تکواندو گفت: شروع رقابت‌ها برای ورزشکاران، طرفداران و آینده ورزش تکواندو در اولویت قرار دارد اما با این حال ما باید اطمینان حاصل کنیم که برنامه‌های کاملی را برای برگزاری ایمن رویدادها در نظر گرفته‌ایم. در این زمینه عجله ای نداریم و از راهنمایی متخصصان بهره می‌بریم. سلامت همه برای ما اهمیت فراوانی دارد و جا دارد از میزبانان و برنامه‌ریزان مسابقات برای هماهنگی‌های برگزاری ایمن تشکر کنم. امسال رویدادهای فوق العاده‌ای پیش‌رو داریم که بزرگترین آنها بازی‌های المپیک و پارالمپیک و قهرمانی جهان است؛ پس از آن رویدادهای هیجان انگیز و جدیدی را نیز در برنامه داریم. ما امید داریم که سال خوبی برای تکواندو رقم بخورد.

جلسه بعدی شورای فدراسیون جهانی تکواندو 22 تا 24 آوریل (2 تا 4 اردیبهشت‌ماه) به صورت حضوری و در سرایط قرنطینه برگزار خواهد شد و در صورتیکه شرایط برگزاری حضوری محقق نشود، 21 آوریل (یکم اردیبهشت‌ماه) به صورت آنلاین انجام می‌شود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده