سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

دیدار رئیس هیات تکواندو استان بوشهر با مربیان و داوران دشتستان

طی جلسه ای رئیس، نایب رئیس و دبیر هیات تکواندو بوشهر با مربیان و داوران دشتستانی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر، سیدجلال سیدمردانی رئیس هیات تکواندو استان بوشهر سفرهای استانی خود را با حضور در اداره ورزش و جوانان برازجان با مربیان و داوران شهرستان دشتستان آغاز کرد.

شاهپور سلطانی رئیس هیات تکواندو دشتستان ضمن تشکر از حضور رئیس، نایب رئیس و دبیر هیات استان و ارائه آمار و فعالیت سالهای گذشته گفت: حضور مسئولین و بررسی فعالیتها و مشکلات هیات های شهرستان از نزدیک ضمن ایجاد انگیزه می شود و روند انجام برنامه های تدوین شده را تسریع می بخشد.

سلطانی افزود: هیات تکواندو دشتستان با توجه داشتن نیروی متخصص و وجود امکانات مناسب می تواند میزبان مختلف رویدادهای استانی باشد.

رئیس هیات تکواندو دشتستان در ادامه آورد: در ایام کرونا فعالیت باشگاه به ویژه بانوان به صورت آموزش مجازی برقرار بوده است و هنرجویان دشتستان توانسته اند در آزمون های ارتقاء کمربندهای کشوری شرکت کنند.

سیدجلال سیدمردانی رئیس هیات تکواندو استان بوشهر در این دیدار ضمن اشاره به پتانسل بالای مربیان، داوران و تکواندوکاران این شهرستان گفت: تکواندوکاران دشتستانی تا به امروز توانسته اند افتخارات بسیاری به ویژه در رشته هانمادانگ در کشور برای استان بدست آورند و این موفقیت ها قسمتی از توانایی های دشتستانی ها می باشد که با برنامه ریزی، تلاش و حمایتهای بیشتر می توانند افتخارات مضاعفی را برای ورزش استان به ارمغان بیارند.

سیدمردانی افزود: از برنامه های هیات استان حمایت و همکاری در توسعه تکواندو در اقصی نقاط استان است و آماده همکاری و اعزام مربی به روستاها و شهرها با همکاری مسئولین محلی می باشیم.

رئیس هیات تکواندو در ادامه آورد: از اولویت های ما مشارکت در امور فرهنگی و مناسبتها و پرداختن به وظیفه فرهنگی جامعه ورزش در بین اقشار مردم است که این مهم را ایجاد کمیته فرهنگی فراهم خواهیم کرد.

وی افزود: برگزاری کلاسهای آموزشی در زمینهای مختلف تخصصی و عمومی و تمرکز زدایی و اهتمام به هیات های شهرستان از دیگر برنامه های این هیات است.

دراین جلسه مربیان و داوران ضمن گزارش از فعالیت های خود به بیان مشکلات پرداختند که مژده علیزاده نایب رئیس و سعید حکمت آرا دبیر هیات تکواندو استان ضمن بررسی موارد مطرح شده نحوه همکاری و توسعه مشارکت با هیات استان را برشمردند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده