سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مراسم تجلیل از پیشکسوتان تکواندو استان بوشهر برگزار شد  

جمعه 1 اسفند 1399 مراسم تجلیل و تقدیر از پیشکسوتان تکواندو استان، و همچون رئیس و دبیر سابق هیات به میزبانی باشگاه ستارگان جنوب بندر محمد عامری برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل هیات تکواندو استان بوشهر؛ مراسم تجلیل و تقدیر از پیشکسوتان تکواندو استان، رئیس و دبیر سابق هیات به میزبانی باشگاه ستارگان جنوب بندر محمد عامری برگزار شد.

فاطمه جعفریان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تنگستان ضمن تقدیر از برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان گفت: جایگاه پیشکسوتان در هر زمینه بویژه ورزش روشنی مسیر پیش رو است و امید بخش داشتن پشتوانه ای محکم و استوار می باشد.

 جعفریان افزود: بسیار خرسندیم که این مراسم را میزبانی می کنیم و امیدواریم با استفاده از تجربه های این عزیزان شاهد موفقیتهای روز افزون مدیریت جدید و گروه جوان و مجموعه پویای تکواندو استان در رویدادهای گوناگون باشیم.

رضا کشتکار ریاست سابق هیات تکواندو در این مراسم ضمن برشماردن اهم فعالیتهای مدیریت خود  و نیز تشکر از برگزاری این مراسم گفت : زیرساختهای خوبی در این مدت فراهم شده است و توانسته ایم افتخارات گوناگون در رودیدادهای ملی و بین المللی در رده های مختلف برای استان عزیزمان بدست آوریم.

کشتکار افزود: امیدواریم آقای سیدمردانی با انگیزه و ترکیب جوانی که متشکل از قهرمانان برای مدیریت هیات استان درنظر گرفته است با استفاده از تجربیات پیشکسوتان و بزرگان این رشته، شاهد سربلندی بیشتر  خانواده بزرگ این رشته المپیکی در کشور باشیم.

سید جلال سید مردانی ریاست هیات تکواندو استان بوشهر در این مراسم ضمن بزرگداشت مقام مربی و پیشکسوت گفت: تلاشهای آقای کشتکار در 22سال خدمت و ایثار ستودنی است ودر این مدت امکانات بسیار خوبی از جمله سالن اختصاصی هیات تکواندو استان فراهم شده و قهرمان بسیاری به جامعه ورزش استان و تکواندو کشور معرفی شده است.

سیدمردانی افزود: پیشکسوتان چراغ راه مسیر موفقیت و امیدبخش تلاشهای مجموعه های جوان می باشند و از برنامه های از پیش تعیین شده ما تجلیل و استفاده از تجربیات این عزیزان بوده است.

 رئیس هیات تکواندو خاطر نشان کرد: بسیار خرسندیم که در ابتدای راه و در اولین رویداد رسمی از فعالیتهای هیات پس از حدود یکماه حضور در مسولیت خدمتگزاری، توانستیم با مجموعه پرتلاشی که داریم این مراسم را برگزار نماییم.

دراین مراسم که به میزبانی باشگاه ستارگان جنوب بندر محمد عامری به مدیریت عابد دریانورد برگزار شد از پیشکسوتان تکواندو استان استاتید فریدون حیدری، سیدمحمدامین فرهی، حسین باباخانی و رئیس سابق هیات تکواندو رضا کشتکار و دبیر اسبق هیات جعفر پولادی جلیل و تقدیرشد.

جعفر پولادی در این روز جهت قضاوت در لیگ برتر تکواندو کشور حضور داشت.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده