سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

در حاشیه تجلیل از مدال آوران پومسه قهرمانی کشور؛

نوذری: تیم های البرزی نتایجی در شأن نام و آوازه این استان کسب کردند

رییس هیات تکواندو استان البرز گفت: بنا داریم در سال آتی با برنامه ریزی، تیمی در قالب استان البرز به رقابتهای لیگ کشور پومسه اعزام کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، مراسم تجلیل از مدال آوران و کادر فنی تیم های منتخب استان در رقابتهای قهرمانی کشور پومسه روز یکشنبه - 17 اسفندماه با همکاری مجموعه آرش استار برگزار شد.

در این مراسم محمد نوذری ضمن تبریک کسب عنوان نائب قهرمانی و سومی تیم های مردان و زنان در رقابتهای مذکور گفت: خوشبختانه با وجود اینکه در سالی که گذشت و فعالیت مستمری در حوزه تکواندو وجود نداشت مسابقات انتخابی ما برگزار و تیم های منتخب البرز پس از حضور در اردوی چند ماهه در رقابتهای قهرمانی کشور به صورت مجازی شرکت کردند و نتایج در شان نام و آوازه البرز کسب کردند که این مهم مرهون زحمات کادر فنی در هر دو بخش بود.

وی در ادامه گفت: تیم های بایوران و صنایع غذایی درنا دو نماینده استان البرز در رقابتهای لیگ برتر و دسته یک پومسه نیز با حضوری موفق به ترتیب صاحب عنوان نائب قهرمانی و قهرمانی  در لیگ های مذکور شدند. ضمن آنکه بانوان پومسه رو استان نیز به صورت انفرادی در  قالب دیگر تیم ها در لیگ شرکت کرده و حائز مقام شدند. بنا داریم در سال آتی با برنامه ریزی تیمی در قالب استان البرز به رقابتهای لیگ کشور پومسه اعزام کنیم.

در ادامه احکام صادره فدراسیون و مدال قهرمانان به آنها اهدا شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده