سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

خانلرخانی: تلاش می‌کنیم ششمین کاپ قهرمانی آسیا را بالای سر ببریم/ کرونا، تمامی برنامه‌های ما را معوقه کرد

سرمربی تیم‌ملی پاراتکواندو گفت: تیم‌ملی پاراتکواندو در هر پنج دوره برگزاری رقابت‌های آسیایی عنوان قهرمانی را کسب کرده و ما تلاش می‌کنیم تا ششمین قهرمانی را از آن خود کنیم؛ انشاءالله در این دوره هم بتوانیم موفق عمل کنیم و پارالمپین‌های تکواندو بتوانند مبارزات تدارکاتی خوبی را پشت سر بگذارند.

پاراتکواندو ایران که برای حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو موفق به کسب دو سهمیه توسط مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی شده است، پیش از آغاز سال جدید پنجمین مرحله تمرینی خود را به میزبانی جزیره کیش برگزار کرد و به استراحت چند روزه رفت تا از 15 فروردین پر قدرت‌تر به اردو بازگردد و برای حضور در این رویداد آماده شود.

در ادامه گفت‌وگوی روابط عمومی فدراسیون تکواندو با پیام خانلرخانی سرمربی تیم ملی پاراتکواندو کشورمان در خصوص سالی که سپری شد را می‌خوانید:

کرونا، تمامی برنامه‌های ما را معوقه کرد

سال 99، با وجود کرونا سال خوبی نبود و تقریبا می‌توان گفت تمامی فعالیت‌ها نیمه تعطیل بود؛ بازی‌های پارالمپیک و قهرمانی آسیا به تعویق افتاد و تا شهریورماه در بلاتکلیفی به سر‌می‌بردیم اما چاره‌ای هم جز این نداشتیم.

کرونا تمامی برنامه‌ریزی‌های و مسیری که برای رسیدن به هدف تعیین کرده بودیم بهم ریخت اما خدا را شکر با پیگیری‌های که از سوی فدراسیون صورت گرفت توانستیم بعد از چندین ماه دوری از شهریورماه تمرینات را در کنار یکدیگر آغاز کنیم.

پارالمپین‌های تکواندو از انگیزه بالایی برخوردار هستند

6 ماه ابتدایی سال اردو تعطیل بود اما بچه‌ها با اهدافی بزرگ و انگیزه بالا تمرینات را به صورت مجازی و مستمر زیر نظر کادرفنی پیگیری می‌کردند و زمانی که در اردو حاضر شدند از آمادگی خوبی برخوردار بودند.

خدا را شکر بحران به وجود آمده از شیوع کرونا را تبدیل به فرصت کرده و در این زمانی که وجود داشت سعی کردیم بر روی نقاط ضعف و قوت بچه‌ها کار کنیم تا بهترین عملکرد را در رویدادهای پیش رو داشته باشند.

بچه‌ها آسیب جدی ندارند و از نظر روحی در شرایط خوبی به سر می‌برند. مهم‌ترین مسابقه‌ای که پیش از بازی‌های پارالمپیک در دستور کار داریم، رقابت‌های قهرمانی آسیا است اما تلاش می‌کنیم تا با کشورهای دیگر اردوی تدارکاتی داشته باشیم و به بچه‌ها کمک کنیم. همچنین به دنبال حضور در تورنمنت بین‌المللی هستیم تا مهدی و اصغر قبل از المپیک محک جدی بخورند.

تلاش می‌کنیم ششمین کاپ قهرمانی آسیا را بالای سر ببریم

تیم‌ملی پاراتکواندو در هر پنج دوره برگزاری رقابت‌های آسیایی عنوان قهرمانی را کسب کرده و ما تلاش می‌کنیم تا ششمین قهرمانی را از آن خود کنیم؛ انشاءالله در این دوره هم بتوانیم موفق عمل کنیم و پارالمپین‌های تکواندو بتوانند مبارزات تدارکاتی خوبی را پشت سر بگذارند.

آذرماه، بازی‌های پاراآسیایی را در برنامه داریم

بازی‌های پاراآسیایی جوانان آذرماه در بحرین برگزار خواهد شد و پاراتکواندو برای اولین بار در این رویداد حضور دارد. مسابقات انتخابی جوانان را برای شرکت در این رقابت‌ها برگزار و برترین‌ها را انتخاب کردیم تا انشاءالله از سال جدید وارد اردو شوند و در کنار بچه‌های دیگر تجربه کسب کنند.

امیدوارم همه ورزشکاران در سال 1400 بهترین عملکرد را داشته باشند

در روزهای ابتدایی سال 1400 برای همه آرزوی سلامتی دارم و انشالله به دور از بیماری و هرگونه اتفاقات ناخوشایند باشد. امیدوارم سالی برای سربلندی ورزش کشور به ویژه در بازی‌های پارالمپیک و پارالمپیک باشد؛ انشاءالله تکواندوکاران و پاراتکواندوکاران از این آزمون بزرگ سربلند خارج شوند و با کسب بهترین عملکرد و مدال‌های خوش‌رنگ، دل مردم عزیزمان را شاد کنند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده