سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نوذری رییس هیات تکواندو استان؛

حضور مدعیان البرز در قالب کادر و بازیکن، تنور لیگ های کشور را داغ تر خواهد کرد

محمد نوذری رییس هیات تکواندو استان البرز با گریزی بر عملکرد این هیات در سال 99 از برنامه های سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز؛ با اعلام محمد نوذری رئیس هیات تکواندو البرز سال 99 بنا بر شرایط و محدودیت های موجود سال پر فراز نشیبی از لحاظ کاری در  حوزه رشته المپیکی تکواندو بود.

رئیس هیات تکواندو البرز با اشاره به مطلب فوق گفت: با وجود اینکه سال گذشته، سال متفاوتی در تاریخ تکواندو و ورزش کشور بود اما با تزریق ایده های خلاقانه و برنامه ریزی شده رویدادهای معمول سالیانه با اعمال تغییراتی  و با کمک فضای مجازی اجرایی شد که در این مسیر مسئولین کمیته های هیات گام های موثری را برداشتند.

وی افزود: برگزاری آزمون، مسابقات، لیگ استانی و بین المللی، کلاس های آموزشی و ارتقاء داوری و مربیگری، چالش های علمی، برنامه های فرهنگی، کسب مدال های آسیایی و جهانی، کسب سکوهای قهرمانی مسابقات کشوری، حضور بیش از 270 نفر به عنوان کادر و بازیکن در لیگ های کشور و کسب نتایج شایان توجه از سوی نمایندگان این استان، عضویت و انتصاب قهرمانان و مربیان البرزی در تیم های ملی، برگزاری پویش های انگیزشی و خدمات رسانی گوشه ای از فعالیت گسترده این هیات در سالی که گذشت بود.

 سکان دار تکواندو البرز ادامه داد: در سال جاری با امید خدا و همکاری مردم و کم شدن آمار مبتلایان و در صورت وجود شرایط عادی و مهیا قصد داریم رویدادهای برنامه ریزی شده را به صورت حضوری برگزار کنیم تا بار دیگر شاهد حضور اساتید، قهرمانان و تکواندوکاران در سالن خانه تکواندو باشیم.

وی افزود: با توجه به اینکه قریب به 600 مربی در 300 باشگاه استان دو بخش مردان و زنان در استان مشغول به فعالیت می باشند بنا داریم در ابتدای امر و پس از برگزاری دوره های هماهنگی سالیانه مربیان و به روز رسانی اطلاعات این عزیزان از سوی مدرسین فدراسیون جمعیت 52 هزار نفری خانواده تکواندو البرز  را برای حضور پررنگ و پرشور در رویدادهای آتی آماده کنیم.

نوذری خاطر نشان ساخت: اولین برنامه ما در سال 1400 در سطح استان کسب مجوز و برگزاری مسابقات آزاد هان مادانگ و پومسه در بخش مردان با عنوان جام رمضان در اردیبهشت ماه می باشد.

مسئول تکواندو البرز تصریح کرد: بنا به نیازسنجی صورت گرفته و درخواست از سوی کمیته های آموزش، داوران و مربیان نیز کلاس های ارتقاء را با هماهنگی فدراسیون برگزار خواهیم کرد.

نوذری خاطر نشان ساخت: حضور پرقدرت نمایندگان البرز در لیگ های کشور که در مطالب فوق به آن اشاره شد باعث شد تا طی برگزاری جلسات مختلف با حامیان مالی نمایندگان بیشتری در قالب تیم های استانی در لیگ های کشور در رده های سنی مختلف در دو بخش پومسه و کیوروگی داشته باشیم،قطعا حضور مدعیان البرز در قالب کادر و بازیکن تنور  لیگ های کشور را داغ تر خواهد کرد.

متولی تکواندو البرز بیان داشت: با توجه به جلسات برگزار شده با مسئولین هیات های شهرستان ها انشالله شاهد فعالیت مستمر در جهت اعتلاء رشته المپیکی تکواندو باشیم.

وی گفت: با توجه به تجارب کسب شده در سال 99 آمادگی برگزاری رویداد های مختلف به صورت مجازی را نیز داریم.

نوذری در پایان با آرزوی سلامتی برای همه اساتید و تکواندوکاران گفت: امیدوارم سال 1400 با پشتوانه خانواده بزرگ تکواندو شاهد تکرار موفقیت های گذشته باشیم و نتایجی در خور و نام آوازه البرز رقم بخورد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده