سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مسئول کمیته مربیان استان؛

کلاس های ارتقاء مربیگری را در البرز برگزار خواهیم کرد

خلیل آژیده مسئول کمیته مربیان البرز به تشریح عملکرد این کمیته در سال 99 و ارائه برنامه های سال جاری پرداخت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، بنا به اعلام خلیل آژیده  مسئول کمیته مربیان 254 مربی فعال در استان مشغول به فعالیت هستند.

خلیل آژیده مسئول کمیته مربیان استان البرز با اشاره به مطلب فوق به اعلام نفرات به تفکیک ذیل پرداخت:

بین المللی درجه  دو: 5 نفر

بین المللی درجه سه: 37 نفر

ممتاز: یک نفر

درجه یک: 26 نفر

درجه دو: 74 نفر

درجه سه:111 نفر

آژیده گفت: اولین رویدادی که در سال 99 در کمیته مربیان پیگیری شد هماهنگی مربیان به صورت مجازی از سوی فدراسیون تکواندو بود که 196 نفر مربی البرزی در این رویداد شرکت کردند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته در کمیته مربیان و تقاضای واصله در اوایل سال 99 مبنی بر برگزاری کلاس های مربیگری و موافقت فدراسیون و بخش نامه ارسالی کلاس مربیگری درجه سه در دو بخش تئوری و عملی با حضور 48 شرکت کننده برگزار شد.

مسئول کمیته مربیان ادامه داد: 7 نفر از مربیان گیلانی نیز در کلاس ارتقاء مربیگری درجه دو که به میزبانی استان البرز بود شرکت  و موفق به ارتقاء شدند.

آژیده خاطرنشان ساخت: این کمیته در هفته یک روز در دفتر استان مستقر است و آمادگی ارائه خدمات به اساتید البرزی را دارد. در سال جاری بنا داریم  پس از برگزاری کلاس هماهنگی مربیان با نیاز سنجی صورت گرفته کلاس های ارتقاء را در استان برگزار نماییم.

این مسئول افزود: متاسفانه شیوع ویروس کرونا صدمات جبران ناپذیری به پیکر ورزش خصوصا ورزش تکواندو زد و اساتید بسیاری در البرز باشگاه های خود را تعطیل کردند بر حسب آمار غریب به 100 باشگاه در حوزه استان البرز تعطیل شد که این موضوع موجب تاسف است، متاسفانه از آنجایی که که مربیان ما دارای مزایای خاصی  از قبیل بیمه و ...در دوران مربیگری خود نیستند متحمل ضررهای فراوانی شدند. امیدوارم در سال جاری و قرار گرفتن باشگاه ها و سالن های ورزشی و مربیگری در درجه دو شغلی خلا به وجود آمده برطرف و با استقبال و حضور تکواندوکاران در باشگاه ها به روزهای اوج تکواندو بازگردیم.

آژیده با گریزی بر همکاری فی مابین اداره کل ورزش و جوانان با این کمیته گفت: خوشبختانه در طی سال های اخیر همکاری همه جانبه ای خصوصا با بخش آموزش اداره داشته ایم و کلیه کلاس های تئوری و بخشی از کلاس های عملی در پایگاه قهرمانی این اداره برگزار شد.

وی در پایان با تقدیر و تشکر از حمایت های نوذری رئیس هیات تکواندو استان و دیگر مسئولین هیات گفت: امیدوارم در سال جاری با توان و قدرت بیشتر حمایت های همه جانبه ای از قشر مربیان زحمت کش در استان داشته باشیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده