سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مسئول کمیته مسابقات استان؛

مسابقات آزاد جام رمضان در البرز برگزار می‌شود

کمیته مسابقات استان البرز برنامه های تدوین شده خود را در سال 99به صورت مجازی و آنلاین برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، سال 99 مسابقات قهرمانی در سطح استان و کشوری و رقابت های انتخابی از سوی کمیته مسابقات برگزار شده است.

محمد علی اقبال دوست مسئول کمیته مسابقات با عنوان مطلب فوق گفت: در ماه های پایانی سال 98 برنامه ای تدوین شده مبنی بر برگزاری مسابقات انتخابی، آزاد و مناسبتی در همه رده های سنی را به هیات استان جهت برگزاری ارائه دادیم اما به واسطه شیوع ویروس کرونا و به تبع آن تعطیلی مشاغل و در راس آن باشگاه ها و رویدادهای ورزشی متاسفانه موفق به اجرای برنامه های مذکور نشدیم.

وی ادامه داد: عدم صدور مجوز برای برگزاری مسابقات حضوری بنده و همکارانم در کمیته مسابقات را بر آن وا داشت تا برای حفظ آمادگی تکواندوکاران و عدم فاصله از فضای ورزش و تمرینات مسابقات مجازی و آنلاین را طراحی و اجرا کنیم.

اقبال دوست افزود: از آنجا که مبنای برگزاری رویداد ها به صورت آنلاین و مجازی بود در زمان برگزاری رویداد ها شاهد استقبال خوبی از سوی تکواندوکاران دیگر استانها  بودیم.

این مسئول گفت: یک دوره مسابقات آزاد در رده های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادواره شهید مدافع حرم وحید خزائی برگزار شد.

وی خاطر نشان ساخت: با برگزاری جلسات متعدد و برنامه ریزی و کسب مجوز از اداره کل ورزش و جوانان مسابقات قهرمانی استان به مناسبت دهه مبارک فجر را در دو بخش پومسه و هان مادانگ با حضور 388 شرکت کننده با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی در خانه تکواندو استان البرز طی دو روز متوالی برگزار و  به مقام آوران حکم و مدال و به تیم های اول تا سوم کاپ و حکم تیمی اهدا گردید.

اقبال دوست تصریح کرد: مسابقات انتخابی پومسه جهت شرکت در رقابتهای قهرمانی کشور طی دو مرحله برگزار و اعضاء تیم مشخص گردیدند.

مسئول کمیته مسابقات گفت: در صورت مساعد شدن شرایط و اجازه برگزاری مسابقات رقابت های انتخابی در اولویت برگزاری خواهد بود و پس از آن نیز مسابقات آزاد و مناسبتی را برگزار می کنیم. ناگفته نماند برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات جام رمضان در بخش پومسه و هان مادانگ در اردیبهشت ماه سال جاری صورت گرفته است، امیدوارم با همکاری اساتید گرانقدر و حضور تکواندوکاران در رقابت های مذکور انگیزه لازم برای حضور در باشگاه ها و مسابقات مهیا گردد.

اقبال دوست گفت: در این وهله زمانی حفظ آمادگی تکواندوکاران و برگزاری برنامه های انگیزشی از وظایف مربیان ومسئولین مربوطه میباشد.

وی با گریزی بر عملکرد هیات ههای شهرستانی افزود: علاوه بر برنامه های اعلام شده که در راس هیات تکواندو استان صورت گرفت شهرستانهای استان نیز مسابقات آنلاین و مجازی با عناوین و تم های مختلف را نیز اجرایی کردند، امیدوارم در سال جاری نیز با هماهنگی با کمیته مسابقات شاهد برگزاری تعداد بیشتری از این گونه رویدادها باشیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده