سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

دیدار اعضای هیات تکواندو فارس با مدیرکل ورزش و جوانان استان

رییس هیات تکواندو و جمعی از اعضای هیات رئیسه و پيشکسوتان تکواندو فارس با مدیرکل ورزش و جوانان استان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان فارس، رییس هیات تکواندو و جمعی از اعضای هیات رئیسه و پيشکسوتان تکواندو فارس با مدیرکل ورزش و جوانان استان دیدار کردند.

علی باوقار رییس هیات تکواندو استان ضمن تبریک سال جدید و آرزوی موفقیت و سلامتی برای همگان، اظهار داشت: با پتانسیلی که در تکواندو فارس داریم، قطعا یکی از هیات های پرافتخار استان در سال ۱۴۰۰ خواهیم بود، به جامعه‌ی تکواندو فارس این نوید را خواهم داد که تلاش می‌کنیم انشاء الله با توکل به خدا در سال جاری در اغلب رده های سنی آقایان و بانوان در لیگ های کشور حضور پررنگ داشته باشیم.

وی با بیان اینکه کسب قهرمانی کشور در رشته‌های مختلف تکواندو کمتر از قهرمانی آسیا یا جهان نیست، از مدیرکل ورزش و جوانان استان درخواست کرد تا قهرمانان ملی این رشته نیز بتوانند از تجهیزات و ظرفیت‌های موجود در پایگاه قهرمانی استان استفاده نمایند.

همچنین به جهت آسیب‌هایی که ویروس منحوس کرونا به جامعه‌ی ورزش استان به ویژه تکواندو وارد کرده است تقاضای اعطای تسهیلات به مربیان محترم استان داده شد که این امر مورد استقبال دکتر حاجی زاده قرار گرفت.

تهدیدات کرونا را به فرصت تبدیل کردیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ضمن تشکر و تبریک به مناسبت فرارسیدن نوروز و آغاز سال ۱۴۰۰، برای ورزشکاران و خانواده‌های آن‌ها آرزوی سلامتی و موفقیت داشت و ابراز داشت: در سال گذشته با همدلی که در هیات های ورزشی ایجاد شد، الحمدالله به اهدافی که ترسیم کرده بودیم، دست یافتیم. سال ۱۳۹۹ سخت ترین سال کاری بود و خیلی از هیات های ورزشی پای کار آمدند و حمایت کردند تا پرچم ورزش فارس بر زمین نماند.

حاجی زاده ادامه داد : دوران کرونا هرچند تهدیداتی به همراه داشت اما باعث شد تا زمینه‌ای جهت استفاده از ظرفیت‌های موجود در فضای مجازی فراهم گردد. در شرایطی که ثبت بیمه‌های ورزشی به شدت کاهش یافت، شاهد افزایش تقاضای ثبت باشگاه‌های ورزشی در بخش خصوصی بودیم که این نشان از ورزش دوستی مردم شریف فارس است.

وی افزود : در طرح آمایش، هیات تکواندو استان جزء هیات ‌های مورد هدف این طرح است که امید است حامیان مالی استان نگاه ویژه‌ای به این ورزش حرفه‌ای داشته باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس تاکید کرد: در پیشبرد شعار سال ۱۴۰۰، آماده‌ی حمایت از ورزشکاران و باشگاه‌ها هستیم و تولید ما خدماتیست که به مردم عزیز ارائه می کنیم. بایستی موانع را از سر راه ورزشکاران برداشت و نگاه ویژه‌ای به ورزشکارانی داشت که سهمیه‌های دو رویداد بزرگ المپیک و پارالمپیک را کسب نموده اند.

در پایان علی باوقار با تقدیم هدایایی به رسم یادبود از زحمات مسئولین این اداره کل تقدیر و تشکر کرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده