سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مسئول کمیته فرهنگی استان؛

کمیته فرهنگی البرز عنوان سوم کشور را بدست آورد

رویدادهای فرهنگی بسیاری در سال 99 توسط این کمیته با حمایت مسئولین هیات اجرایی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، علی نصیری مسئول کمیته فرهنگی به شرح رویدادهای برگزار شده در این کمیته پرداخت و گفت: در سالی که گذشت رویدادهای  فراوانی در حوزه فرهنگی  به صورت مجازی و حضوری  برگزار شد.

نصیری ادامه داد: اولین رویداد برگزار شده از سوی این کمیته برگزاری مسابقات مجازی نقاشی با حضور 8 کشور و 7 استان که برای نخستین بار بصورت بین المللی  بود و پس از قضاوت بازتاب خوب و گسترده ای داشت و به کلیه مقام آوران حکم و جوایز اهدا گردید.

مسئول کمیته فرهنگی تصریح کرد: در راستای اجرای منظم برنامه های تدوین شده جلسات مدون و منظمی با نمایندگان کمیته فرهنگی شهرستان ها برگزار و با تسلیم شرح وظایف مسئولین کمیته های فرهنگی شهرستان ها موظف به اعلام و اجرای برنامه در حوزه خود شدند.

نصیری خاطر نشان ساخت: به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان های فردیس و نظرآباد مسئولین و تکواندوکاران با حضور در مزار شهدا و غبار رویی  به تجدید میثاق به شهدا پرداختند.

وی ادامه داد: پس از شیوع ویروس کرونا و در جهت کمک به خانواده های بی بضاعت با همکاری با کمیته پیشکسوتان پویش دست های خدایی و عاشقان حسینی را برگزار و طی دو مرحله بسته های معیشتی بین خانواده های تکواندوکاران و کم درآمد توزیع گردید.

نصیری گفت: کلیه رویدادهای برگزار شده در سال 99 در هیات تکواندو استان مزین بنام شهدا و مناسبت های مختلف از قبیل دهه کرامت، هفته تربیت بدنی، جام رمضان، هفته دفاع مقدس، هفته قوه قضاییه، دهه مبارک فجر و یادواره شهید محسن خزائی شد.

این مسئول افزود: برنامه روز ملی تکواندو نیز با همکاری دیگر کمیته ها در هیات تکواندو استان برگزار  و بصورت مستقیم در صفحه اینستاگرام هیات پخش شد.

مسئول کمیته فرهنگی  افزود: مسابقات چالش عکس نیز برای داوران،مربیان و بازیکنان نیز توسط هیات تکواندو شهرستان فردیس برگزار و به نفرات برتر حکم و مدال اهدا شد.

نصیری گفت: برگزاری مراسم روز درختکاری از دیگر برنامه های بود که در محل خانه تکواندو استان اجرایی گردید.

وی ضمن پرداختن به رویدادهای برگزار شده در سال 99 افزود: خوشبختانه با برگزاری رویداد های مشروحه و در سال گذشته از سوی فدراسیون تکواندو کمیته فرهنگی  استان البرز  به عنوان سومین کمیته فرهنگی کشور معرفی شد.

این مسئول در پایان ضمن آرزوی سلامت برای خانواده بزرگ تکواندو البرز گفت: امیدوارم با حمایت های مسئولین هیات برنامه های خوبی را به مرحله اجرا درآوریم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده