سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مسئول کمیته آموزش هیات تکواندو تهران؛

صفوی: در دوره‎‌های غیر حضوری بیش از ۵۸۰ داور و مربی ارتقاء پیدا کردند

مسئول کمیته آموزش هیات تکواندو استان تهران گفت: بیش از ۵۸۰ داور و مربی پایتخت در سطوح مختلف، توانستند در دورهای مجازی ارتقاء پیدا کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، ایرج صفوی مسئول کمیته آموزش هیات تکواندو تهران در گفتگو با روابط عمومی هیات گفت: سال گذشته و با توجه به شرایط حاکم و ممنوعیت های ایجاد شده تمامی دوره‌های آموزش داوری و مربیگری در راستای ورود مربیان و داوران و نیز ارتقاء درجات، در دو بخش پومسه و کیوروگی به صورت مجازی و غیر حضوری برگزارشد که طی آن در مجموع گروه زنان و مردان ۵۹۵ داور و مربی در این دوره ها حضور داشتند که ازاین تعداد می توانیم به جرات بگوییم ۵۸۰ داور و مربی استان در سطوح مختلف ارتقا پیدا کردند.

وی در خصوص تعداد داوران حاضر در دورهای آموزشی بیان داشت: ۱۹۷ تکواندوکار در دوره داوری درجه سه حضور داشتند؛ از این تعداد ۸۰ داور پومسه و ۱۷۰ نفر داور کیوروگی شرکت کرده بودند که توانستند با موفقیت دورهای مجازی را سپری کنند و در عرصه داوری حضور پیدا کنند. همچنین در ارتقاء سطح نیز ۸۰ داور درجه سه به دو  و ۴۰ داور از درجه دو به یک در دورهای آنلاین حضور داشتند.

صفوی با بیان اینکه در سال گذشته و با برگزاری دوره های مجازی ۱۲۰ مربی جدید به مربیان استان تهران اضافه شد افزود: دوره ها تئوری و عملی مربیگری نیز به صورت مجازی و با توجه به تمهیدات ایجاد شده از سوی مسئولین فدراسیون، ۸۰ مربی به درجه دو و ۷۸ مربی به درجه یک در دورهای آموزشی شرکت کردند و توانستند ارتقاء پیدا کنند.

مسئول کمیته آموزش گفت :خوشبختانه با وجود اینکه دورهای آموزشی به صورت غیر حضوری و مجازی برگزار گردید با استقبال خوبی از سوی مربیان و داوران استان روبرو شد و توانستیم با یک برنامه ریزی مناسب و مدیریت در دو گروه مردان و زنان هماهنگی های لازم را بین مربیان و داوران جهت شرکت در دوره ها  به صورت مجازی داشته باشیم.

وی افزود: برگزاری دورهای آموزشی به صورت مجازی در تکواندو به رغم اینکه برای نخستین بار برگزار گردد با یک روند بسیار قابل قبول و خوبی برگزار شد و در کل توانست دانش مربیان و داوران را ارتقاء دهد و اساتید عزیز ما با انگیزه دو چندان به فعالیت خود ادامه دهند.

مسئول کمیته آموزش استان در خصوص برنامه های سال جدید در پایان اظهار داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی در درجات مختلف در دو بخش کیوروگی و پومسه، برگزاری داوری درجه سه هانمادانگ برای نخستین بار در سطح کشور، برگزاری دوره‌های درجه یک و ممتاز را نیز با هماهنگی و مکاتبات با فدراسیون تکواندو در برنامه های خود خواهیم داشت. همچنین در بخش کارگاه‌ها و استاژها نیز در نظر داریم دوره‌های علم و تمرین، کمک های پزشکی، آسیب شناسی، تغذیه و دوپینگ را با حضور مدرسین و مربیان مجرب برگزار خواهیم کرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده