سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مسئول کمیته همگانی و هان مادانگ البرز؛

برگزاری مسابقات انگیزه مضاعفی به تکواندوکاران جهت بازگشت به عرصه تکواندو داد

کمیته همگانی و هان مادانگ استان البرز در طی سال 99 برنامه های بسیاری در استان تدوین و اجرایی شد.

به گزارش روابط عمومی  فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز؛ با اعلام مهرداد کلاهی مسئول کمیته همگانی و هان مادانگ استان این کمیته طی سال گذشته از جمله کمیته های فعال بوده و تمام تلاش خود را برای روشن نگه داشتن چراغ تکواندو انجام داده است.

وی با اشاره به مهمترین فعالیت های اجرا شده در این کمیته گفت: خوشبختانه استان البرز همواره جز استان های برتر در حوزه تکواندو معرفی شده است و این مهم در سایه همدلی، همکاری و عملکرد خیره کننده همه عوامل هیات و مسئولین دلسوز آن رقم خورده است.

کلاهی گفت: اولین قدم ما در راستای برگزاری رقابتهای مختلف، تشکیل جلسات متعدد به منظور چگونگی برگزاری مسابقات آنلاین، جذب شرکت کنندگان و اسپانسر بود که ماحصل آن برگزاری اولین دوره رقابتهای لیگ بین المللی (مجازی) پومسه و هان مادانگ با عنوان جام رمضان با حضور تکواندوکارانی از 14 کشور جهان و 12 استان کشور بود که طی چهار هفته از اردیبهشت ماه تا خردادماه 99 برای نخستین بار در کشور برگزار شد.

وی ادامه داد: در پایان این رقابت ها که با رضایت حداکثری شرکت کنندگان و مسئولین همراه بود با برگزاری مراسم اختتامیه جوایز، احکام و مدال نفرات برتر به آنها اهدا شد؛ ضمنا جوایز شرکت کنندگان خارجی نیز از طریق پست ارسال گردید.

مسئول کمیته هان مادانگ و همگانی افزود: در ادامه روند فعالیت های این کمیته با برگزاری جلسه با مسئولین کمیته مسابقات و بررسی جزئیات با کسب مجوز از اداره کل ورزش و جوانان اقدام به برگزاری رقابتهای آزاد هان مادانگ به عنوان جام فجر به مناسبت دهه فجر با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی کردیم که با استقبال 243 شرکت کننده همراه بود.

کلاهی گفت: خوشبختانه برگزاری مسابقات مذکور انگیزه مضاعفی به اساتید و تکواندوکاران جهت بازگشت به عرصه تکواندو داد.

وی ادامه داد: در کمیته همگانی نیز با دستورالعمل صادره از سوی فدراسیون بیش از ۱۵۰ کلیپ تمرین در منزل در حوزه استان البرز تهیه و به کمیته همگانی فدراسیون ارسال گردید. در راستای اجرای پویش دست های خدایی، عاشقان حسینی با همکاری کمیته فرهنگی و پیشکسوتان بسته های معیشتی تهیه و در مناظق بی بضاعت و تکواندکاران نیازمند توزیع گردید.

کلاهی تصریح کرد: جلسات متعددی با محمد امین نامجو مسئول هانمادانگ کشور در فدراسیون برای پیگیری و باز نشر آخرین تغییرات قوانین هانمادانگ برای جامعه هانمادانگ استان و کشور نیز داشتیم.

این مسئول در پایان گفت: امیدوارم در سال جاری نیز با نابود شدن ویروس منحوس کرونا شاهد بازگشایی باشگاه ها و رونق دوباره ورزش المپیکی تکواندو باشیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده