سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

وصف فرماندار توکیو از بازگشت امید با برگزاری المپیک

"یوریکو کویکه" فرماندار توکیو گفت: بازی های المپیک توکیو در نبرد با کرونا، به بشریت امید می بخشد؛ همانطور که بازیهای آنتورپ 1920 مردم را پس از جنگ جهانی اول و بیماری همه گیر آنفلوانزای اسپانیایی گرد هم آورد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، توکیو میزبان بازی های المپیک در تاریخ 23 ژوئیه لغایت 8 آگوست است، رویدادی که به دلیل بیماری همه گیر و مرگبار کووید19 با بیش از 3.1 میلیون نفر کشته در سراسر جهان یک سال به عقب رانده شد.

"یوریکو کویکه" فرماندار توکیو طی مصاحبه ای گفت: "ما در حالی به جدیدترین نسخه از بازی ها نزدیک می شویم که بشریت متحمل خسارات سنگین انسانی شده است و برخی از افراد کاملاً امید خود را از دست داده اند. یک قرن پیش ، در سال 1920 ، بازیهای المپیک در آنتورپ بلژیک برگزار شد، در حالی که جهان در حال گذر از دو رخداد مهم بود که در آن میلیونها نفر در آن جان خود را از دست دادند: جنگ جهانی اول و آنفولانزای اسپانیایی. به عنوان اولین رویداد ورزشی جهانی که پس از آن دو فاجعه برگزار شد، بازیهای آنتورپ امید را برای بسیاری از افراد بازگرداند. امیدواریم که بازیهای المپیک توکیو  نیز همان پیام را بفرستد و ثابت کند که یک نقطه عطف خواهد بود و امید را برای مردم باز می گرداند".

در حالی که ژاپن در میان موج چهارم عفونت ناشی از شیوع ویروس کرونا قرار دارد، "کویکه" تاکید کرد که نمی توان اجازه رقابت را مشروط به واکسینه کردن نمایند. کویکه در این خصوص گفت: "نحوه کار با واکسن از کشوری تا کشور دیگر متفاوت است. بنابراین نمی توان تصور کرد که واکسیناسیون ضروری است. انجام آزمایش های منظم و حفظ سلامتی چیزی است که می خواهیم همه ورزشکاران مشاهده کنند. همچنین، می توانیم از تجارب بسیاری از مسابقات بین المللی که اخیراً برگزار شده اند ، بهره مند شویم. با توجه به این تجربیات موفق، معتقدم که می توانیم بازی های المپیک را در یک محیط امن برگزار نمائیم."

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده