سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

فدراسیون جهانی تکواندو در مسیر دستیابی به استانداردهای بین‌المللی

 شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو برای رسیدن به استانداردهای مدیریتی بین المللی برتر اصلاحاتی را در اساسنامه خود اعمال می‌کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از سایت فدراسیون جهانی تکواندو، جلسه فوق العاده شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو به منظور دستیابی به تعهدات مبنی بر افزایش کیفیت بالای مدیریتی روز گذشته (سه شنبه – 31 فروردین‌ماه) برگزار شد.

اصلاحات انجام شده در اساسنامه، منطبق با تحقیقات صورت گرفته انجمن بین‌المللی بازی‌های المپیک تابستانی (ASOIF) و پیشنهاداتی برای بالا بردن کیفیت تمرین‌ها با مشارکت کمیته قضایی و کمیته امانت فدراسیون جهانی تکواندو اعمال می‌شود. تغییرات اصلی در بندهایی همچون محدودیت انجام وظیفه در پست های سازمانی، محدودیت سنی، توازن جنسیتی، ساختار شورا و راهنمای IP صورت می‌گیرد.

دکتر چو رییس فدراسیو جهانی تکواندو در این خصوص گفت: برای رسیدن به استانداردهای جهانی مدیریت برتر، بررسی‌های جامعی انجام داده‌ایم؛ تغییراتی که با آن موافقت شده یکی از ملزومات دستیابی فدراسیون جهانی تکواندو به جایگاهی قابل اعتماد در میان سایر فدراسیون‌های بین المللی است و ما تمام تلاش خود را برای اطمینان از اجرای آن به عمل می‌آوریم. بطور شفاف نشان می‌دهیم که برای تبدیل شدن به الگوی فدراسیونی بین‌المللی خواستار تغییر هستیم تا دیگران از ما پیروی کنند پیش از آن که ما دنباله  روی سایرین باشیم.

همچنین در حاشیه جلسه شورای اجرایی گزارشی از عملیات های در حال انجام برای برگزاری رقابت‌های جهانی ووشی 2021 ارائه شد.

تاریخ بعدی تشکیل جلسه شورای فدراسیون جهانی تکواندو روز 17 ژوئن خواهد بود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده