سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مسئول کمیته داوران استان؛

97 داور البرزی در دوره هماهنگی سالیانه 1400 شرکت کردند

داوران البرز در رویدادهای حضوری و غیرحضوری که توسط فدراسیون تکواندو برگزار شد، حضوری فعال داشتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، سیده زهرا صمدیان مسئول کمیته داوران بانوان ضمن اعلام آمار داوران استان در دو بخش پومسه و کیوروگی به تشریح عملکرد این کمیته در سال 99 پرداخت.

صمدیان گفت: 136 داور درجه سه، 57 درجه دو، 45 داور درجه یک و 11 داور بین المللی در استان البرز مشغول به امر قضاوت هستند که در مجموع شامل 249 داور ثبت شده در سامانه بانک اطلاعات فدراسیون می‌شود.

مسئول کمیته داوران گفت: در سال گذشته 102 داور در دوره هماهنگی سالیانه داوران استان شرکت کرده و با آخرین تغییرات و قوانین داوری آشنا شدند، همچنین البرز یکی از 5 استانی بود که  میزبانی دوره هماهنگی پومسه کشوری را نیز بر عهده داشت.

وی ادامه داد: بر اساس تقویم تنظیم شده از سوی فدراسیون تکواندو، استان البرز افتخار برگزاری سه دوره داوری را داشت که شرح آن بدین ترتیب است:

دوره داوری ممتاز ملی در گستره کشوری در دو بخش مردان و زنان با حضور 102 نفر

دوره داوری درجه سه استانی با حضور 34 نفر

دوره داوری درجه یک کشوری با حضور 45 نفر

صمدیان افزود: با توجه به شرایط موجود و عدم برگزاری مسابقات، کمیته داوران با توجه به زمان مناسب و لازمی که در اختیار داشت اقدام به برگزاری کارگاهی تحت عنوان کار با سیستم داوری را در خانه تکواندو کرد.

این مسئول تصریح کرد: کارگاه توجیهی  قوانین داوری هان مادانگ از دیگر برنامه هایی بود که در این کمیته تدوین و اجرایی شد.

مسئول کمیته داوران استان البرز گفت: با توجه به رویداد های  حضوری و غیر حضوری برگزار شده در فدراسیون تکواندو، قریب به 20 داور البرز در رقابتهای مذکور نیز شرکت و قضاوت کردند.

وی گفت: با توجه به برگزاری  سمینارها و دوره های بازآموزی داوری بین المللی به صورت مجازی داوران البرزی واجد شرایط نیز در آن شرکت کردند.

صمدیان گفت: از زمان اعلام فعال بودن سایت برای ثبت نام در دوره هماهنگی سالیانه داوران در سال 1400 تعداد 97 نفر داور البرزی به منظور شرکت در این رویداد که 11 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد اقدام به ثبت نام کرده اند.

وی در پایان گفت: برنامه ای را جهت ارتقاء، برگزاری کارگاه ها ویژه داوران را تدوین کردیم که در صورت مهیا شدن شرایط  برنامه ها را به حالت اجرایی در خواهیم  آورد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده