سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نایب رییس هیات تکواندو استان؛

البرز همواره دارای نماینده در تیم های ملی است

نایب رییس هیات تکواندو استان گفت: با برگزاری برنامه های ابلاغی فدراسیون و تدوین شده در هیات استان تمام تلاش خود را کردیم تا ورزش المپیکی تکواندو به حالت رکود درنیاید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، زهرا افتخاری نائب رئیس این هیات در گفتگویی اعلام کرد سالی که گذشت سالی بی سابقه از لحاظ عملکرد در ورزش کشور خصوصا تکواندو بود.

وی با اشاره به مطلب مذکور گفت: در طول سالیان سال سابقه فعالیت ورزشی هیچ گاه شرایط برای ورزش اینگونه پیچیده و فعالیت ها در این عرصه دچار رکورد نشده بود اما با این وجود ورزش تکواندو به لطف برنامه ریزی های صورت گرفته و برگزاری رویداد های مهم مانند آزمون ارتقاء کمربند، کلاس های ارتقاء داوری و رقابتهای قهرمانی کشور در بخش پومسه اجازه نداد تا فعالیت در این رشته المپیکی متوقف شود.

افتخاری ادامه داد: هیات البرز نیز به عنوان یکی از بازوان اجرایی فدراسیون با برنامه ریزی و برگزاری رویداد های متفاوت تمام تلاش خود را کرد تا تکواندو به حالت رکود درنیاید.

این مسئول با گریزی  با عملکرد این هیات در سال 99 گفت: کمیته های مسابقات، لیگ، داوران، مربیان، آزمون و فرهنگی از کمیته های فعال در بخش بانوان بودند که عملکرد این هیات را رقم زدند.

نائب رئیس هیات تکواندو شرح عملکرد کمیته های مذکور برا بدین ترتیب خواند:

برگزاری سه دوره داوری درجه یک، درجه سه و ممتاز ملی به میزبانی استان البرز

برگزاری دو دوره مربیگری درجه سه و دو در گستره استانی و کشوری

برگزاری اولین دوره لیگ بین الملی مجازی در دو بخش پومسه و هان مادانگ طی چهار هفته به عنوان جام رمضان

برگزاری لیگ  پومسه مجازی با حضور پومسه روهای 5 استان  با عنوان جام نگین البرز

برگزاری شش دوره آزمون ارتقاء کمربند قرمز تا دان دو

میزبانی آزمون دان سه و چهار با شرکت بی نظیر 881 نفر

برگزاری دو دوره مسابقات به مناسبت های مختلف به صورت آنلاین و یک دوره مسابقات حضوری در سه بخش نمایش کیوروگی، پومسه و هان مادانگ

برگزاری دو دوره مسابقات انتخابی جهت شرکت تیم منتخب البرز در رقابت های قهرمانی کشور

برگزاری مشترک چالش های مختلف بر روی صفحه اینستاگرام هیات در دو بخش آقایان و بانوان

برگزاری برنامه های فرهنگی متناسب با رویدادهای سال

افتخاری تصریح کرد: مطالب فوق گوشه ای از عملکرد هیات استان در سال 99 بود اما کسب سه مدال از سوی  پومسه روهای شایسته البرزی در رقابتهای آنلاین آسیایی و جهانی  از دیگر افتخاراتی است که بنام البرزی ها ثبت شد.

این مسئول گفت: پس از اعلام فدراسیون مبنی بر برگزاری رقابتهای قهرمانی کشور پومسه به صورت مجازی مسابقات انتخابی برگزار و با مشخص شدن اعضاء پس از اردوی یک ماه و نیمه تیم البرز موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی این رقابت ها شد.

نائب رئیس هیات تکواندو خاطر نشان ساخت: در سال 99 مسابقات انتخابی تیم ملی در دو بخش کیوروگی و پومسه برگزار شد و استان البرز همانند گذشته نمایندگانی در اردو های ملی داشت، در حال حاضر نیز یلدا ولی نژاد و مهلا مومن زاده جهت شرکت در رقابتهای کسب سهمیه در اردوی تیم ملی به سر می برند؛ همچنین فاطمه دودانگه دیگر نماینده استان در بخش پارالمپیک است که امید زیادی به کسب مدال در رقابت های پارالمپیک و پاراآسیایی دارد، امیدوارم در این بخش نیز البرز دارای مدال و به کلکسیون افتخارات این استان اضافه گردد.

وی ادامه داد: دو مربی البرزی خانمها مهرو کمرانی به عنوان سکان دار تیم ملی و نسترن ملکی مربی تیم پومسه مسئولیت هدایت ملی پوشان را بر عهده دارند که این مهم همواره جز افتخارات استان محسوب می شود؛ خوشبختانه به علت وجود مربیان کاربلد و فنی، استان البرز در ادوار مختلف دارای نماینده در در این کسوت بوده است.

افتخاری بیان داشت: در سال جاری نیز بنا داریم علاوه بر اجرای برنامه های ابلاغ شده فدراسیون، برنامه هایمان را در کمیته های مختلف پیگیری کنیم که نزدیک ترین رویداد برگزاری مسابقات آزاد پومسه و هان مادانگ به عنوان جام رمضان در اواسط اردیبهشت ماه است.

نائب رئیس هیات تکواندو در پایان گفت: در سال جاری  نیز طبق روال سال گذشته هیات تکواندو استان و پرسنل از شنبه تا سه شنبه برای انجام امور خانواده بزرگ تکواندو فعال است و مسئولین کمیته ها نیز با هدف یاری  و پیشبرد برنامه ها آماده پاسخگویی به اساتید و تکواندو کاران هستند. امیدوارم با ریشه کن شدن بیماری کرونا هر چه سریعتر به دوران رشد و اعتلاء تکواندو بازگردیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده