سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مسئول مسابقات قرآنی استان تهران؛

دومین دوره مسابقات مجازی قرآنی استان برگزار می‌شود

مسئول مسابقات قرآنی استان تهران گفت: دومین دوره مسابقات مجازی قرآنی ویژه تکواندو کاران تهرانی، به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شدبه .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، محمد رضا زین العابدین مسئول مسابقات قرآنی استان تهران گفت: طی سنوات گذشته و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در نظر داریم شمشین دوره مسابقات قرآنی استان را با رویکردی متفاوت و در دو گروه زنان و مردان و برای دومین سال متوالی به صورت مجازی به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار نماییم.

وی در ادامه افزود: دومین دوره مسابقات مجازی قرآنی استان را درچهار بخش قرائت که شامل ترتیل و تحقیق، ترجمه آیات، احکام و دعا خوانی و در تمامی رده‌های سنی (خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان و بزرگسالان) برگزار می شود؛ برای هر رده سنی موارد متفاوتی در نظر گرفته شده است که تمامی موارد به صورت بخشنامه در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

زین العابدین با بیان اینکه در بخش بانوان نیز در نظر داریم برای نخستین بار این رقابت‌ها را برگزار کنیم، گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته برای هر رده سنی به صورت مجزا رقابتی را در مباحث قرائت، احکام و دعا خوانی که شامل صحیفه سجادیه است خواهیم داشت و برای هر بخش امتیاز خاصی را در نظر گرفتیم که در مجموع تمامی موارد، نفرات برتر معرفی خواهند شد.

مسئول برگزاری این رقابت‌ها گفت: علاقمندان برای شرکت در دومین دوره مسابقات قرآنی استان می‌توانند پس از مطالعه بخشنامه این رقابت‌ها از روز شنبه - ۱۱ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته براساس رده سنی و موارد اعلام شده فیلم های خود را به شماره واتس اپ هیات ۰۹۳۵۵۴۱۱۷۴۷ ارسال کنند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده